Sunday 20 November 2011

Vergeet-mij-niet planten

Volgens een legende 'Vergeet-mij-niet "waren de laatste woorden van een ridder zijn geliefde nadat hij viel en zonk naar de bodem van een rivier door het gewicht van de wapenrusting die hij droeg. Het merendeel van de Vergeet-mij-niet planten worden gekenmerkt door hun bloemen, met 5 blauwe en platte bloemblaadjes. The Myosotis alba heeft witte bloemen en Myosotis aurea heeft gele bloemen. De vergeet-mij-geen planten zijn te vinden in de bergen, bossen en in de vochtige gebieden op een hoogte van 700 tot 2800 meter. De vergeet-mij-niet bloemen, die heerlijk geurende in de avonden en de nachten worden ook wel Aziatische Vergeet-mij-niet, Wood Vergeet-mij-niet en alpine Vergeet-mij-niet.
Deze planten zijn gegroepeerd onder het geslacht Myosotis, die behoort tot de familie Boraginaceae. Veel van de Vergeet-mij-nietje planten zijn inwoners van Nieuw-Zeeland en zijn ook te vinden in Azië, Australië, de Noord-Amerika en Afrika. Omdat de Vergeet-mij-nietje bloemen herinneren aan mensen van liefde en tragisch eindigt vrouwen vaak dragen. Mensen ook dragen op bruiloften. De vergeet-mij-niet is de officiële bloem op de Nationale Grootouders dag.
Alaska State Flower
In 1949 werd de staat van Alaska verklaard Mayosotis alpestris een vergeet-mij-niet tot bloei in de Alpen gebieden van de Verenigde Staten, zoals de officiële bloem van de staat van Alaska. Het was een Vergeet-mij-niet tot bloei, met blauwe bloemblaadjes en gelig of roze centrum. De volgende is een lijst van enkele Vergeet-mij-nietje bloemen:; M.alpestris alpestris (Alpine Vergeet-mij-niet); M. alpestris asiatica; M. alpestis Osmypo; M. alpestris (Gold en saffieren); M. alpestris (Nana); M. alpestris (Ruth Fischer); M. appestris (ondersoort suaveolens); M. arvensis (Common Vergeet-mij-niet); M. arvensis arvensis (Field Vergeet-mij-niet) M. asiatica (Alpine Forget me-niet-); M. aspera, M. atlantica; M. australis (Austral Vergeet-mij-niet); M. azorica (Azoren Vergeet-mij-niet); M. Bill Baker; M. blauwe bal; M. sylvatica (Blue Bird Vergeet-mij-niet); M. boeket, M. cametoonensis; M. anescens (behaarde Vergeet-mij-niet); M.capitata (Sub-Antarctische Vergeet-mij-niet); M. colensoi colensos Forget -me-niet; M. alba Vergeet-mij-niet, vergeet-mij-niet Planting Instructies
Als je denkt van het planten van Vergeet-mij-niet plant in uw tuin, dan moet je gaan door de volgende informatie. Voordat u koopt de vergeet-mij-niet zaden of zaailingen, te bevestigen of ze voor jaarrekeningen of vaste plant. Het verschil tussen deze twee is aanzienlijk. De jaarlijkse Vergeet-mij-nietje planten duren een jaar en de eeuwige Vergeet-mij-nietje planten duurt drie jaar of langer. ; Informeer bij de lokale kwekerijen over de zaailingen van de Vergeet-me-niet plant je geïnteresseerd bent; U kunt uw favoriete selecteren uit een groep van 50 Vergeet-mij-niet planten. ; Aanplant zaailingen van de Vergeet-mij-niet is de makkelijkste manier om ze op te voeden. , Als je niet kunt vinden van de zaailingen die u zoekt, dan heb je geen optie, maar te beginnen met de Vergeet-mij-niet zaadjes, die je kunt kopen bij de lokale kwekerijen. ; Plant de zaden in de plastic zakken met grond vermengd met compost. ; Voor de vroege bloei, plaatst u de zakken in de woning of een tuinhuisje voor 8 tot 10 weken en het water de zaden geregeld, om de grond te houden in de plastic zakken vochtig. ; Aan het begin van de lente, plant de Vergeet-mij-niet zaailingen in je tuin, waar zij zullen worden beschermd tegen direct zonlicht. ; De alternatief is ter voorbereiding van de grond in het vroege voorjaar en plant de zaden in de kale grond, als er nog kans gezien de lichte vorst. ; U kunt het compost aan de grond op het moment van het terrein voorbereiden voor de zaden. ; Hoewel de Vergeet-me-niet overleven de planten kunnen, zelfs als ze groeien in een overvolle bos, is het een goed idee om plant ze 3 tot 4 centimeter uit elkaar. ; De zaden Water en regelmatig onderhouden van de grond vochtig en telkens wanneer dat nodig ze aanvullen met compost, die hun groei te bevorderen. ; De droge grond kan hebben negatieve invloed op de groei van de zaden en zaailingen van de Vergeet-mij-niet. , Uw Vergeet-mij-niet kan bloeien in de vroege, midden of in de late lente. Wanneer het gebeurt, kunt u proberen om de bloei te verlengen door regelmatig bijknippen van de verbruikte bloeit. Als je echt geïnteresseerd bent in de tuinieren, bloementuinen en in de rotstuinen, vergeet de-mij-nietje aanplant op je favoriete plekje, zal een traktatie voor de ogen. De vergeet-mij-geen planten trekken geen ziekten of insecten, maar als het niet, dan kun je gebruik maken van pesticiden en / of fungiciden te maken met het probleem. ; De Nationale Vergeet-me-niet dag gevierd op de 10e van november. Een manier vieren deze dag is om de Vergeet-mij-nietje bloemen te sturen naar vrienden en familieleden, die niet in uw contact is geweest voor een lange tijd. De legende in verband met de Vergeet-mij-nietje planten en de bloemen maakt het echt een onvergetelijke ervaring. Rozen te spreken over de liefde, maar een Vergeet-mij-niet bloem is genoeg om meer dan dat te zeggen.

No comments:

Post a Comment