Saturday 5 November 2011

Hoe kan ik een baard op 15

Een baard is iets dat mensen die het hebben, niet wilt en sommigen die niet hebt, willen. Terwijl meerdere mensen klagen over hoeven elke ochtend scheren, zijn jongeren zoek naar antwoorden op hoe een baard groeien 15! Ja, is het mogelijk om een ​​baard te laten groeien bij 15?
Hoe een Beard Grow bij 15?; Ik ben zeker u hebt dit hoorden vóór en Ik zeg het nogmaals, de natuurlijke groei van gezichtshaar echt afhangt op uw genetica. Sommige mensen worden geboren met een hoger niveau van het mannelijke hormoon testosteron in hun bloed, die verantwoordelijk is voor alle 'mannelijke kwaliteiten', dan zul je beginnen om een ​​baard eerder dan anderen. Voor degenen die niet hetzelfde niveau van testosteron in hun lichaam, krijgen ze een baard later. Maar let op, met minder testosteron in uw lichaam niet benadeelt u of u minder van een man in welke wijze dan ook. Dus als uw baard bloemknoppen niet beginnen verschijnend 15, niet fret!
Meeste mensen beginnen krijgt sporen van gezichtshaar op ongeveer 15. Een volwassen baard in 15 jarige is vrij zeldzaam. Maar er kunnen sommige manieren, waarin u de baard voor dikkere en sneller groeien. Nu, ik ben niet zeggen dat dit is altijd mogelijk. Dit zijn slechts enkele theoretische suggesties die idealiter de antwoorden aan uw query op, 'Hoe een baard sneller groeien?
Hoe een Beard Grow Quicker?; Nou, ik ga niet zeggen dat deze tips over hoe een baard snelle groeien, absoluut gaat werken. Dit is een zaak gerelateerd aan de menselijk lichaam en vandaar, deze dingen variëren van persoon tot persoon. Deze tips hebben gewerkt op sommige mensen, maar hebben niet gewerkt op anderen. Maar hey, wat is de kwaad in waardoor het een schot? Immers, als je baard groeit snel, is dat niet wat je wilt? Dus, hier zijn enkele tips over hoe je een baard te laten groeien op 15.
Shave Regelmatig: Ik ben niet zeker wat de wetenschap achter dit is, maar zij grotendeels geloofd dat scheren regelmatig (zelfs als u geen baard hebben) helpt groeien sneller. Dus, als je scheren alledaagse (ondanks de abjecte ontbreken van haar), u wellicht staat om uw haren sneller groeien. Lees verder voor hoe een baard scheren.
Groei Stimulantia: Nou, mag u ploegen het veld alledaagse, maar wat wanneer de terreinen niet vruchtbaar? Nee, ik heb het niet over testosteron medicatie. Het kan affectieve maar het is een sterke medicatie en zeker niet iets ik zou aanraden aan een 15 jaar oude. Zijn er ook rapporten die rekening minoxidil medicatie voor bloeddruk helpt in groeiende een baard sneller, maar dat geneeskunde is voornamelijk voor hypertensie dus laten gewoon houdt zij op dat. De meststof Ik ben over praten, is de vlakte en eenvoudige eiwit. You must've studeerde in wetenschap hoe haar is gemaakt van een eiwit bekend als keratine. Nou, kon u consumeren eiwitrijke voedingsmiddelen die haargroei misschien stimuleren in uw lichaam. Ze goed en hebben geen bijwerkingen. En trouwens, als je don'ta manly baard na het eten eiwit, zal je zeker krijgt een mannelijk, geript lichaam! Lees verder voor hoe een baard goed groeien.
Tot eind dit artikel, zou ik net als zeggen dat er geen sure-fire antwoord op de vraag over hoe een baard groeien 15. Het hangt echt op natuur en genetica. Als u zijn bedoeld om de baard groeien, u zult. Als je niet bedoeld om een ​​baard groeien op zo'n jonge leeftijd, zal u niet. Alle ik kan zeggen is, u misschien geniet pronken de baard vandaag, maar 4-5 jaar onderaan de lijn, zal een belangrijke gedoe om handhaven / dagelijkse scheren worden!

No comments:

Post a Comment