Tuesday 29 November 2011

Cute berichten die naar je vriendje

Drukke werktijden laten geen ruimte voor communicatie. Dankzij mobiele telefoons die helpt om snel en eenvoudig telefoontjes of sms-berichten, en slaat de dag. Het duurt amper minuut een bericht dat de wereld om je vriendje zou betekenen sturen. Leuk om berichten je vriendje zal zijn dag te maken en de sfeer goed, ongeacht wat hij doormaakt in te stellen. Het is altijd leuk te ontvangen een weinig onverwachte aanmoediging met schattige berichten naar je vriendje verzenden. Net als u wilt de constante toon van liefde en genegenheid, zou je vriendje zoals zo een aantal van uw zoete teksten te lezen. Maak uw relatie zoeter met deze zoete dingen te zeggen aan uw vriendje.
Zoete Teksten versturen naar uw Boyfriend; Je bent als de zonneschijn zo warm, je bent zoals suiker, zo lief ... je bent zoals jij ... en dat is de reden waarom ik van je hou! ; Een kaars kan smelten en de brand kan sterven, maar de liefde die je mij hebt gegeven zal altijd blijven als een vlam in mijn hart. , Ik kan niet echt de woorden vinden om de manier waarop ik voel als ik je stem hoor of als ik je gezicht zien ... alles wat ik kan zeggen is dat ik het gevoel alsof verklaren. ; Als ik sterf en ga naar de hemel, Ik zal je naam op een gouden ster. Zodat alle engelen kunt zien hoeveel je voor me betekent! Ik hou van je. ; Loving you is als ademhalen.Hoe moet ik om te stoppen??!? ; Mijn liefde voor jou is een reis. Het begint bij Forever en eindigt bij Nooit. ; Cute Dingen om Stuur uw om Boyfriend; Feelings velen zijn maar woorden zijn weinig, wolken zijn donker maar hemel is blauw; Luv is een papieren, leven is lijm, elk ding valse is, alleen My Luv is waar. ; U wilt & u get, dat is geluk, U wilt & U wachten, dat is tijd. U wilt maar u compromis, dat is leven. En U & U wilt wachten en u geen compromis, dat is liefde. , Ik hou van de manier waarop je mij gelukkig maken, en de manieren waarop je laat je zorg. Ik hou van de manier waarop je zegt: 'Ik hou van jou' en de manier waarop je er altijd. ; Als je leeft als een honderd, ik wil honderd min een dag, dus ik heb geen een dag leven zonder jou .. ; Als een regendruppel zou betekenen ...Ik hou van je en jij mij zou vragen hoeveel ik van je hou, ik wed dat je dat .. zou regenen de hele dag! ; Soms mijn ogen krijg jaloers op mijn hart. Weet je waarom? Coz u altijd blijven dicht bij mijn hart en ver van mijn ogen. ; Wanneer u iemand liefde, het is niets. Wanneer iemand u liefheeft, het is iets. Als U terug geleden iemand & ze luv you, het is alles. ; Nog een maand, een jaar, een andere glimlach, een andere traan, een andere winter, de zomer een ander ook nooit willen aan een van hen door te brengen zonder jou. ; Romantische teksten te versturen naar je vriendje, ik was nooit moe van dit leven en het is niet uit gaat als ik val twee keer, coz Ik weet dat iedere keer als ik val, zal je niet laat ik de grond raakte. ; Als ik kon het alfabet te herschrijven, zal ik samen U & I. Dus we zullen nooit uit elkaar gaan. ; Er zijn tulpen in mijn tuin, zijn er tulpen in het park, maar niets is mooier dan onze twee lippen bijeenkomst in het donker! , Ik wou dat je hier dus we konden knuffelen en samen in slaap vallen om te dromen over een leven dat samen's! ; Het duurt 2 tango naar. 2 tot kus. 2 tot Talk & herinneringen ophalen. Zoveel goede dingen cum in 2 & een van die dingen is me & u! , Ik werd gevraagd over de wet van Newton en ik zei dat ik weet het niet. Ik werd ondervraagd over de huidige president van de VS en ik was niet zeker of het is Clinton or Bush. Maar toen ik werd gevraagd op wie ik liefheb, het enige antwoord dat ik kan bedenken, is dat je. , Ik heb u ontvangt deze sms om u te vertellen dat ik je denken. Ik hoop dat dit 1 minuut messaging zal helpen brengen mijn 1 leven vol liefde. , Ik zou de grens van een duizenden oceanen alleen houd je strak. Ik zou beklimmen een duizend bergen gewoon om met u elke enkele nacht. Schatje, ik mis je zo erg. ; De hele dag lang, hoor ik mensen praten hardop. Maar als je met me praten, je lieve stem overstemt de menigte! Ik mis je. , Lees more over; Romantische SMS-berichten; Sweet Goede Nacht SMS-berichten; Tekstberichten naar Say Ik hou van jou; Een SMS-bericht kan overbrengen meer dan wat je wilt zeggen. Zodat Typ deze schattige berichten sturen je vriendje om zijn dag of nacht wonderful!

No comments:

Post a Comment