Wednesday 23 November 2011

Pick Up Lines te gebruiken op Guys

Meisjes vandaag zijn brutaler, meer zelfvertrouwen en zeker meer duidelijk over wat is het dat ze op zoek bent. Yup, is de leeftijd van de gals, tot op zekere stalking, sommige ernstige jagen en sommige loerende maken van mooie hunks doen. First come first serve, meisjes! Grab de pick up lijnen te gebruiken op guys, gepresenteerd onderstaande voordat ze get over-gebruikte en redundante. De pick up lijnen gemarkeerde daaronder zijn de pick up lijnen dat werk, en goed werk.
Cool en funky Pick Up Lines te gebruiken op Guys
Dit zijn de beste pick up lijnen te gebruiken op jongens. Deze zijn vooral voor de prachtige, urbane, chique vrouwtjes, die in staat zijn leveren hen als een fatale klap, in een super koele, ultra glam, ultra gepolijst wijze. ; Je bent gewoon de manier Ik hou van mijn koffie. Tall, Zwart en Strong. (Dit is mijn favoriete een, immers die niet willen een TDH (lang, donker, knappe) vent.) ; Wees niet zo kieskeurig ... Ik was het niet! (Ouch!) ; Dat is een mooie hond. Heeft het een telefoonnummer? (Dit is een unisex een, gebruiken zoals u wellicht.) ; Heeft u een kwartaal? Ik vertelde mijn ex-vriendje dat ik hem zou bellen als ik iemand gevonden beter. ; (Op zoek naar een manier om dichterbij te komen?)Bereiken voor de achterkant van zijn shirt en check out zijn shirt label. Just wat ik dacht, gemaakt in hemel. ; Jij bent de heetste ding sinds sunburns. (Gebruik het op 'echt hot' de juiste man.) ; Ben je gelovig? Omdat je het antwoord op mijn gebeden. (Plechtige expressie gelieve. Do lachen niet, dit is niet een grappig pick up lijnen te gebruiken op jongens.) ; Hebben ze zojuist hebt nemen uit de oven? Jongen, je bent heet. (Meisjes, alsjeblieft, een beetje selectief, alleen gebruiken als hij echt warm. Als je verblind, neem een ​​vriend neutraal advies eerst.) ; Ik lijd aan geheugenverlies. Doen ik vaak hier gekomen? (Als hij niet krijgen, niet waard de moeite, dame.) , Ik lees palmen. Het zegt dat je bent ga binnenkort me bellen. (Don't grijp zijn handpalm zoals zijn uw enige levenslijn. Wees zachtaardig, niet alle mannen like agressieve vrouwen.); Cheesy, Sleazy Pick Up Lines te gebruiken op Guys
Het lef hebben om deze off pull? Dan bent u absoluut mijn kinda meisje. De truc is aanbrengen classy en bevoorrechte, en niet goedkoop en sleazy. Gebruik dan uw originele stem. Iedereen die vertelde u de ruwe, ademloze geluidskwaliteit proberen, probeerde uw been trekken. Origineel zijn en worden vet (dat is een voorwaarde als je deze gebruikt). Deze worden geacht te kantelen naar de verkeerde zijde van de dingen, dan ze niet bederven door ze in de grappige pick-up lines voor meisjes te gebruiken op jongens. ; Je bent een slechte jongen! Ga nu naar 'mijn' kamer. (Be Stern en materie-van-feite wanneer u deze leveren, anders verliest impact.) ; Laten we gaan achter die rots en krijg een Little Bo (u) lder. (Zorg dat er een rots rond. U wilt niet naar een kans in het geval dat hij het eens met de stelling afval, nee?) , Ik ben mijn teddybeer. Zal je vanavond met me naar bed? (Dit is slechts een pick up line, je teddybeer niet substitueerbaar is, is het?) ; Ik verloor mijn maagdelijkheid, kan ik hebben jouwe? (Don't look at me, heb ik zeggen dat deze cheesy waren. Waarom bent u lezing ze toch?) ; (Wanna get een weinig netelig feely, probeer deze een.) Oh, het spijt me, ik dacht dat was een braille-naambordje. ; Ik ben niet gevoel myself vandaag, kan ik voel je? (Pout een weinig, het werkt vaak met de mannelijk geslacht.) ; Wat anders doen u willen voor ontbijt? Ik heb al eieren. (Als de kerel niet de 'hint hint nudge nudge' te krijgen, misschien moet je nog een keer proberen.) ; Ik ben gevoel een beetje off vandaag. Wilt u windt me op? (Slump je schouders een beetje, het maakt de eerste helft lijken meer echt.) ; Je weet werden we geboren zonder kleren. (Niet zo subtiel, is het?) ; U sweety weet, zal mijn lippen niet alleen kussen zelf. Please help. (Wees voorzichtig, van wat ik weet van de mannen, ze zou er alleszins in beslag nemen op dit aanbod); clichematig en Over-gebruikte Pick Up Lines te gebruiken op Guys
Dit is de plek om te beginnen als u nieuw bent om dit spel. Deze kunnen worden gebruikt voorbij hun houdbaarheidsdatum, maar geloof me, het is niet de lijn, het is de persoon. Als je het leveren in uw eigen unieke manier zal zij werk als nieuw. ; Gelooft u in liefde op eerste gezicht of heb ik lopen door nogmaals. (Dit is ook een unisex lijn, die gebruikt kan worden op beide geslachten.) ; Als ik kon het alfabet herschikken zou ik zet 'U' en 'I' samen. (Dit is een sms, rond te rennen uit de voorhistorische tijden.) ; Je moet wel moe zijn. U geweest stromend door mijn achterhoofd, alle dag lang. (Ik persoonlijk niet zoals deze, zoals zij blootstelt teveel. Ik verkies de sassy 'Ik niet schelen degenen beter.) ; Ik verloor mijn telefoonnummer. Kan ik de jouwe? (U kunt origineel zijn met de levering. Er ruimte is voor finesse op dit ene.) ; Kan ik een beeld van u, zodat ik kan laten zien Santa, wat ik wil voor Kerstmis (.Je weet wat ze zeggen, wees voorzichtig wat je wenst.) ; Is het heet hier, of is het gewoon u? (Vertrouw me op dit ene, niets werkt als een klein vleierij); Hebt u een band-steun? Ik gevild mijn knie toen ik viel voor jou. (Dit iemands absoluut clichematige, maar is nog een van de schattige pick up lijnen te gebruiken op guys); Cute en Old-school Pick Up Lines te gebruiken op Guys
Deze schattige pick up lijnen voor meisjes te gebruiken op jongens kan u helpen vinden van de juiste soort gevoelige kerel. Terwijl ze niet krokant, zoals de koele pick up lijnen, noch suggestief, zoals de cheesy oppikken lijn, ze werken prima. ; Wil je wat lucht te krijgen? Je nam mijn adem weg. (Sommige jongens echt dat er geen doen,?) ; Schatje, moet je een bezem, omdat je net geveegd me mijn voeten af. (Als je het mij vraagt, weet ik niet begrijpen hoe iemand te bellen, een bezem is een come-on. Maar hey, mannen zijn grappig en ze vertellen me dat het zeker werkt.) ; Hebben we niet eerder ontmoet? Oh ja, in mijn dromen. (Een ding is zeker, ze heeft zeker een aantal levendige, kleurrijke dromen, na?) , Ik ken iemand die het leuk vindt je veel. En als ik was niet zo verlegen, zou ik je vertellen wie het is. (Subtiel, niet dragen van een neonreclame die zegt dat het je.) ; Kus me als ik verkeerd ben, maar het is niet uw naam John? (Probeer een andere naam in Engeland. By the way, dit is een win-win-pick-up lijn, als zijn naam is John, het is een effectieve ijsbreker. Zo niet, wel, hij is u een kus nee,?) ; Ben je niet de man die wordt verondersteld om te kopen Mij te drinken gegeven? (Dit is een lastig val voor de man, voor een heer bijna zou zeggen nee nu, zou hij?) ; Er moet iets mis zijn met mijn ogen. Ik kan het gewoon niet lijken ze mee te nemen je af. (Wow, dat is een zware come-on.) ; Er zijn twee dingen voor u om te onthouden. Een, niet alle pick-up lijnen werken. Je krijgt af en toe een schouderophalen af. Wees niet ontmoedigd. Proberen ze op mensen die je positieve lichaamstaal signalen. Dit verbetert uw kansen op succes. Nummer twee, hoef je niet altijd behoefte aan een pick-up lijn. Mijn advies, laat de regels en wees gewoon jezelf. Geloof me, dat is de beste aas aan de echte vissen te lokken. Gewoon uitrukken wat moed en ga even goeiedag zeggen. Er is geen vent in de wereld die niet zouden krijgen een adrenaline rush, een mooi meisje ziet lopen naar hem toe en begin een gesprek. Wees jezelf en onthoud dat je het waard bent.

No comments:

Post a Comment