Friday 7 October 2011

Hoe maak je een douchemengkraan Fix

Mijn tante een paar dagen terug was lastig vallen mij met de vraag hoe haar douchekraan lekte. Als mijn ouders en haar man niet thuis waren, was ik het die moest dragen met haar geklets. Dus ik vertelde haar te kalmeren, ontspannen en riep op tot een loodgieter. Het was nauwelijks een probleem voor de loodgieter, die bezig was dit werk al jaren samen. Ik wist dat ik niet zou hebben om toezicht te houden of mijn neus daar porren, maar toch merkte ik wat deed hij. Ik deed dit omdat, in het geval dat nog een keer gebeurt en niemand beschikbaar was, kon ik het doen. Dus laat me delen verlichting ik over op een douchemengkraan op te lossen.
Vast te stellen of niet op te lossen? Nou, grappen uit elkaar, vast te stellen een douche kraan is geen big deal eigenlijk. Je hoeft alleen maar een mechanische gebogen van de geest en enige kennis van gereedschappen. Als u weet afvoerbuizen of hoe je een douche kraan repareren, zou je niet nodig om iets anders afhankelijk van iedereen en het zal u ook de voldoening van het hebben van iets gedaan op uw eigen. Dus hier is alles over het herstellen van een douche kraan.
Hoe kan ik een lekkende douchekraan Fix? ; Het eerste wat je doet is afgesneden of sluit de watertoevoer om te douchen. Controleer met als er een apart afsluiter voor die specifieke armatuur, indien er niet, dan zou je moeten afsluiten van de watertoevoer voor het huis in zijn geheel voor bepaalde tijd. , Nu laat open de kranen, waardoor het water goed uitlekken van de leidingen. Dit is belangrijk voor het voorkomen van spatten of uitgieten van water gedurende de reparatie. ; Er zou schroef op de kraan handvat zijn. Plaats hem en gebruik een schroevendraaier met platte kop los te wrikken uit. , Verwijdert u de kraan handvat door het losdraaien van de schroef en het verwijderen van de kraan greep, met behulp van de juiste schroevendraaier. Nu, zijn de meeste van de lekken worden veroorzaakt door beschadigde en versleten ringen. ; Als u vindt dat de wasmachine is de dader, dan is het niet een groot probleem. Alles wat je nodig hebt is om de beschadigde ringen te vervangen door nieuwe. , Als u vindt dat van de wasmachine is niet de boosdoener, zien of de kraan deel moet goed worden vastgesteld of aangehaald. Een verstelbare sleutel zou de beste inzet voor aanscherping worden. ; Nu de terugkeer van de watervoorziening, en cross-checken of er een lek. Als dat niet gebeurt, zien of de ring maat juist is of moet je waarschijnlijk de kraan draai een beetje meer. ; Als wordt geconstateerd dat het kraan kapot is, volledig de douchekraan te ontmantelen door na de eerste stappen voor het verwijderen van de douchekraan. Verzamel de delen en kopen vervangingen from het sanitair opslaan door het nemen van de originele onderdelen bij u, zodat u de juiste vervangers te krijgen. ; Nadat u de vervangingen te krijgen, bevestig de nieuwe kraan. Volg gewoon de cue van de gaten en spleten, waar de eerder was vastgesteld. ; De schroefgaten zijn er al, en zo zal het zo simpel zijn als tillen elk onderdeel en tot vaststelling van het in de juiste plaats stevig vast. ; Nogmaals, het handvat vervangen, en de hervatting van de watervoorziening, kijken of het lek is gestopt. ; Het was vrij eenvoudig, is het niet? Ik bedoel, Je hoeft niet aan een hete schot loodgieter om deze zaak te doen zijn? Toch? Dat was alles over hoe om een ​​lekkende douche kraan vast te stellen en ik zou zeggen het was vrij netjes, was het niet!
Het deed niet eens veel tijd. Dus ik ben ervan overtuigd dat u weet hoe u een douche kraan vast te stellen en als er de volgende keer wordt een kraan defect in huis, zou je bereid zijn voor de uitdaging. Dat ook, gewapend met uw schroevendraaiers, moersleutel pijpen, et allemaal!

No comments:

Post a Comment