Friday 7 October 2011

Cute-berichten te verzenden

Mijn hart springt van vreugde elke keer als ik zie een bericht van mijn vriend of een speciaal iemand. Gewoon om de naam van de afzender te zien in mijn mobiele telefoon in de inbox voel ik me wilde en geliefd. De woorden, ik weet het, mijn dag en licht te maken een glimlach op mijn gezicht. Dat is de kracht van schattig berichten die afkomstig zijn uit het hart. Cute berichten voor vrienden u helpen in contact te blijven met elkaar. Echter, het bedenken van leuke berichten is soms moeilijk, als je bezig. Neem een ​​paar leuke berichten, verzenden van dit artikel, en deze opslaan als sjablonen, zodat je nooit jezelf vinden op een verlies van woorden. Lees meer over SMS-bericht symbolen.
Cute-berichten te verzenden
Schattig berichten voor vrienden
Een obligatie van de liefde,; Een medaille van vertrouwen.; Een schouder in verdriet,, Een hand in het donker.; Een bijzondere relatie aan te houden,; Een oor waarin geheimen kan worden verteld.; Een waardering voor bemoediging,, iets dat niet kosten.; Een juweel nooit verloren gaan.; Is de magie genoemd; VRIEND - dat is u mijn lieve
Deze relatie zou kunnen zijn, de beste die je zal hebben.; Deze vriend iemand die echt is, loyaal, uniek, en waar.; Het is de definitie van wat Best Friend zou eigenlijk moeten worden; Je zou deze vriend een levenslange, dat is wat ze zal bellen.
Droom een ​​droom vanavond als je slaapt. ; Smile een glimlach morgen dat je mag houden.; Mei al je dromen en wensen uitkomen veroorzaken; kon ik een beter vriend niet vinden zoals jij!
Je ontmoette, raakte bevriend,; gedeelde geheimen, flipte,; hadden plezier, gevochten met u, lachte met u; Glimlachte met u, riep met u,; je pijn, plaagde je,, En hier ben ik, nog steeds denken u. ......; Lange reis, he!?; En we zullen nooit laten er een eind, nietwaar?; Ik wilde u weten, dat mijn lieve vriend,; ur gewaardeerd!
Lees meer over; Cute Friendship Quotes en berichten; Cute Vriendschap tekstberichten; Cute berichten voor je vriendje, ik ben in het ziekenhuis nu. Na 5 minuten, zal ik worden overgebracht naar een operatie kamer. De dokter vertelde me, ik zal sterven als ik het ontvangen van de SMS. ; Je bent als de zon zo warm, je bent zoals suiker, zo lief ... je bent zoals je .. en dat is de reden waarom ik van je hou! ; Sweet als een rozenknop, helder als een ster, schattig als een kitten, dat is wat u bent. Bundels van vreugde, zon en plezier, je bent alles wat ik weken geleden al uitgerold in 1. ; U've geroepen b4 cupids Court 4 stealin mijn hart, trespassin in mijn dromen & robing me van mijn zintuigen. U've is veroordeeld 2 een leven wid me - hoe u pleiten? ; If U verwijder dit boodschap dat's bcoz u love me ...If u opslaan dat is bcoz u Desire Me ... & if u negeren dat is bcoz u me missen. Dus wat u gonna ermee doen? ; Als je iemand liefde, zetten hun naam in een cirkel, plaats van een hart, omdat harten kan breken, maar cirkels gaan eeuwig. , Ik hou van alle sterren in de hemel, maar ze zijn niets vergeleken met degenen die in uw ogen! ; Lees meer over; Tekst Berichten naar Say Ik hou van jou; flirtig Tekstberichten - Flirting SMS Collectie; Cute Berichten voor Uw Girlfriend; Hey sweetie, maar het verzenden u dit om u laten weten Ik denk over u. Ik kan niet wachten om je mooie gezicht weer te zien en je in mijn armen. Je bent de beste ding in mijn leven en jullie zijn waarlijk mijn engel. Hou van je, suiker. ; Gisteravond, scheur een opgerold uit mijn ogen. Ik vroeg, waarom bent u out? Tear zei: Er z iemand zo lovin in uw ogen. Dus er is geen plaats 4 mij. ; Sterven aan mijn elke ademhaling moment met jou doorbrengen. Houden kissing u, gevoel dat je en liefdevol u alle tijd. Er is niets in de wereld dat er meer voor me betekent dan jij. Hou van je in ton ton. Muah! ; Denken over u. .. kissing u, knuffelen u, dansende met u, zonsondergangen op het strand met u, lachen met u, huilen met u ... en gewoon met u is wat ik wil doen voor de rest van mijn leven. ; Het regent. Of ik denk de hemel huilt want ik ben ontbrekende u mijn Munchkin. ; Lees meer over; Hilarious tekstberichten; Romantische tekstberichten; Funny tekstberichten; Cute berichten kunnen worden verstuurd op elk moment van de dag. Ontvangst van hen is altijd een genoegen. Cute berichten voor vrienden vrolijkt de dag en brengt een oor-tot-oor glimlach op uw geliefde gezicht. De tekst berichten niet altijd te slap, gewoon een lieve regel als 'hebben een geweldige dag' of 'Ik hou van je', kunnen worden wat leuke berichten te verzenden over, als je te sturen met hartelijke warmte en liefde. Keep texting!

No comments:

Post a Comment