Monday 24 October 2011

Dingen te doen met Vrienden op Night

Het was vrijdagavond. De nacht, wanneer het weekend begint en helaas, de nacht die zou worden gevolgd door het bedrijfsleven ondernemerschap papier in de ochtend. Een ongebruikelijke combinatie, maar niettemin het werkelijkheid leek grimmig. Alles wat ik wist op dat moment van de tijd was moest ik weg uit het huis en weg te komen uit de boeken zoveel mogelijk. Die nacht heb ik en mijn tweeling waren het verblijf in onze beste vrienden plek om de hele nacht lang te bestuderen. Ten slotte, verveeld en geïrriteerd, noemden we op enkele vrienden die kunnen komen en ons oppikken. In een mad frenzy uit te stappen, we geledigd haar gehele kast op haar bed, om onze bedriegers creëren (dun, maar het werkte!).
Het was ongeveer 11 in de nacht toen haar vader ging om te slapen en haar oma gingen aan speelkaarten. Het geduld was bijna op en de drang om uit te stappen werd steeds ondraaglijk. Dus we vergrendeld haar vader en haar grootmoeder, stealthily opende de hoofddeur en vergrendeld van buiten. Rende de hele weg naar de auto en keek nooit terug. Die avond hebben we elkaar beloofd, dat het niet uitmaakt wat er gebeurt zullen we elkaar blijven. Gekke dingen te doen met vrienden 's nachts gevolgd, toen we eigenlijk gaan rijden, zonder een besloten bestemming. Reden we naar een heuvel station, kreeg aangeschoten, feestte harde hele nacht lang en geretourneerd om 5 uur in de ochtend. En geloof me, nog geen van onze familieleden kent over dit! Oef! Dat is mijn verhaal en deze is helemaal origineel. Ja, wat zijn de dingen om doen met vrienden op een vrijdagavond? Laten we eens kijken! Lees meer over leuke dingen om te doen met vrienden als je je verveelt en dingen om dit weekend te doen.
Leuke dingen doen met vrienden op Night
Nacht Trip (WAARSCHUWING: Don't drink and drive); vrijdagavond zijn meestal doorgebracht feesten op discotheken of het bijwonen van een house party. Deze vrijdag doe iets compleet anders. Branden van een paar CDs met de favoriete muziek, grijp uw autosleutels, vul up de tank, oppikken uw vrienden en enkel omhoog rijden naar een dichtst stad! Heeft u een koffie of thee koffie en vertrekken naar het station naar huis. U kunt bochten rijden, zodat ieder van jullie gelijk rust te krijgen. Ik heb dit al eerder gedaan, zijn we doorgereden naar Mumbai, de commerciële hoofdstad van India, 's nachts, had een cuppa, van koffie en weer terug. Rijden in de nacht op de snelweg is een zuivere behandeling voor iemand die een passie heeft voor het rijden! Dus, waarom niet?! Meer over road trip planning.
Gay Night; Leuke dingen doen met vrienden 's nachts moeten worden whacky en willekeurig. Dit is een absolute, 'Girls Night Out' idee. Dus, luister goed meiden! Je moet je absoluut dronken voor. Zo dronken en krijg je vrienden dronken ook. Verkrijg de camera uit en laat uw verbeelding wild. Klik op de foto in poses en posities, je zou nooit denken zelf (de echte sexy degenen, natuurlijk!). Laat je grijze cellen om een ​​geheugen met je vriendinnen voor altijd je laatste!
Nacht Camp; De nacht buiten uw huis is mooie en prachtige te weerstaan. No-gedoe nog avontuurlijke dingen te doen met vrienden 's nachts zouden gaan kamperen. Roll up tenten, slaapzakken, wat brandstof, voedsel en andere kampeerartikelen hulpmiddelen en neer rijden naar de dichtstbijzijnde camping ter plaatse. Fix uw tenten en licht de barbecue vuur om dieren te houden bij baai en warmte dicht bij je. Gooi de week de stress in de stoffige omgeving en maak een come back met een fris hoofd. Vanuit mijn persoonlijke ervaring, ben ik adviseren u een goede hoeveelheid insectenafweermiddel met u dragen. Zodra je terug bent, doe een reactie achterlaten om mij te laten weten hoe was de ervaring.
Lees meer over:; Ideeën voor een Bonfire Night Partij; Dingen te doen Terwijl Camping; Al deze dingen voor pret te doen met vrienden nachts, genoemde, hebben een best deel van mij in hen. Ik ben er geweest en dat gedaan. Er is altijd een kleine hoeveelheid risico wanneer haar gekke dingen te doen met vrienden 's nachts. Echter, zodra je het doet, elke passerende minuut ervan is het waard. Soms doet de onzinnige dingen, is wat krijgt u dichter bij uw vrienden en maakt de band van vriendschap sterker. Achteraf, alles wat ik kan zeggen is dat ik al deze dingen niet omdat ik dat wilde, maar omdat ik kon. Gewoon doen! Het het allemaal waard een keer te proberen!

No comments:

Post a Comment