Monday 26 December 2011

Wanneer zal ik trouwen

Of het nu gaat Charlotte York (uit de populaire tv sitcom 'Sex and the City) of Monica Gellar (van de hit comedy serie Friends), vrouwen hebben behoefte om te weten wanneer zij zullen krijgen trouwen. When verkering en relaties zijn een manier van leven voor mannen, voor vrouwen is een zoektocht, een speurtocht voor de perfecte metgezel. Als lezer Als jij iemand bent zulke mensen lieverd Ik weet wat je doormaakt en ik ben er om u helpen. Nee, ik ben niet van plan om hier te voorspellen, noch ben ik een ziener. Ik ben maar een gewoon meisje, aan anderen van haar soort te helpen de vraag te beantwoorden wanneer zal ik trouwen?.
Er zijn verschillende wanneer zal ik trouwen quizzen krijgen op het internet. Maar echt, denk je dat je het lot van de rest van je leven rust op zo'n zwakke, Kunstmatige Intelligentie gegenereerd, quizzen laat? Nou, als je denkt dat je kunt, denk opnieuw. Ik kwam in een hoe oud zal ik zijn als ik getrouwd quiz over het internet te krijgen, en het resultaat was (ik ben niet van plan om mijn leeftijd hier te laten zien) een jaar jonger dan mijn huidige leeftijd. Hoe dom, dus technisch gezien, zou ik gelukkig zijn getrouwd voor een jaar nu? Nou mijn beste lezer, niet vallen voor zo'n domme vallen online. Er zijn fraude anders dan op het internet ook. Mijn vriend gelooft zeer hoog van de astrologie. Ze kreeg haar wanneer zal ik trouwen horoscoop gecontroleerd, en, nou ja, laten we gewoon zeggen, het antwoord maakte haar laat het geloof als een hete aardappel. Dus, niet vallen voor dit alles.
Wil je echt wilt weten wanneer jullie trouwen? Het antwoord is heel simpel, en een die, daar ben ik zeker, je moeder moet ook u heb gegeven. Je zal trouwen wanneer de tijd rijp is en als u klaar bent. Let's face it, hoeveel van uw doorgegeven relaties beëindigd, omdat het ging te snel of omdat haar ingewikkeld? Bottom line, mijn lieve, je was gewoon niet klaar voor het huwelijk dan. Dus ik denk dat de vraag is terug in je hoofd wanneer zal ik trouwen?, Toch?
Nou, dan laat antwoord. Laten we de lijst van een paar punten in je leven en in je relatie (want je moet in een relatie als je denkt van het huwelijk) dat zou wijzen op uw huwelijk-readiness. , Wanneer krijg ik Getrouwd - Punt # 1: Je bent klaar voor het huwelijk als je de tijd en zin in je, om actief iets anders te doen voor iemand, anders dan je zelf. ; Wanneer zal ik trouwen - Punt # 2: Je bent klaar voor het huwelijk als je stopt met te doen alsof en ervan uitgaande dat een huwelijk is de ultieme romantische gebaar en accepteren dat het komt met zijn reeks van echtelijke problemen. ; Wanneer zal ik trouwen - Punt # 3: Dit is het laatste punt, maar niet de minste. Bent u klaar voor het huwelijk, als je kan het voelen in de diepten van je hart. Niet omdat je het echt wilt, maar omdat u niet kunt schijnen om niet willen, en niets kan u uw beslissing. : Wel, ik weet dat die punten zijn clichematig en klinken als ze kwam net uit liefde van een vrouw roman, maar mijn lieve, het is waar. Of het nu affirmaties, of progressies, bottom line, niets anders dan je hart kunt uw wens om deze Duimelijntje bruiloft geloften, eerlijker te kondigen. Meer nog, zou je denken, waarschijnlijk bedriegen, dus let op!
Ik hoop nu u, beste lezer, zijn begonnen met meer vertrouwen in je lot. Je moet het feit dat je niet alleen liefde te vinden, maar ook naar de rest van je leven met hem doorbrengen vertrouwen. De beste dingen in het leven worden gevonden wanneer je het het minst verwacht. So, chill out en genieten van nu, want binnenkort kan je trouwen (echt snel, hoop ik!). Meer nog, altijd het leven te beroven met een korreltje zout, elke mislukte relatie een les voor u in petto heeft, leren en verder gaan. Stoppen met de constante vraag wanneer zal ik trouwen in je geest, en naar buiten gaan en leef je een leven ten volle.
Dit is waar ik aftekenen! Let op!

No comments:

Post a Comment