Tuesday 13 December 2011

Pick Up Lijnen voor Mannen

Het probleem met dating voor mannen is dat vrouwen niet alleen een man nodig met wie zij kunnen deelnemen aan een goed gesprek, maar ze willen ook de man om het te starten. Nu is de vraag dat een man overkomt is dat hoe op aarde heb je een gesprek te beginnen met een persoon van het andere geslacht die je nauwelijks kent? U kunt maximaal naar een vrouw met grote gespreksonderwerpen in zijn repertoire, maar waar gaat hij?
Dit is waar pick-up lines voor mannen binnenkomen Er zijn allerlei pick-up lines: lief, grappig, ondeugend, intelligent en Crass. The dating tips voor mannen onthullen het eerst met succes te identificeren (by observatie) hoe de vrouw is en dan een geschikte pick-up line gebruik. Natuurlijk, het identificeren van het type van een vrouw is zeer moeilijk en als je inschatting verkeerd is, het hele plan backfire kan. Dus is het beter om te verblijven op het veiliger kant en licht grappig en intelligent gebruik pick-up lines. Dus hier zijn enkele van echt schattig pick up lijnen voor mannen.
Funny Pick Up Lines voor Mannen
Je maakt me smelten als Hot Fudge een on sundae. , Kan ik een foto maken van je, dus ik kan laten zien van Santa gewoon wat ik wil voor Kerstmis. ; Baby je zijn als een student en ik ben als een wiskunde boek, los je al mijn problemen. ; Hebben we samen naar verschillende scholen? ; Als ik een nikkel voor iedereen die ik heb ontmoet die zo mooi is als je hebt, zou ik vijf cent. , Je bent zo lief, je gaat naar Hershey's out of business te zetten! ; Kan ik eens een nep-nummer? ; Weet je waarom de lucht zo grijs? Alle blauwe is in uw ogen. , Ik denk dat ik voel als Richard Gere - ik naast u, de Pretty Woman staan. ; Je bent net een woordenboek - je betekenis aan mijn leven! ; U bent zo mooi dat geef je de zon reden te schijnen. ; Hoe was de hemel, wanneer u hem? ; He, weet ik niet, u? Ja, je bent de meisje met de mooie glimlach. ; Was je vader de koning voor een dag? Hij moet zijn geweest om een ​​prinses als u te maken. , Gij weet, kunt u worden gevraagd om spoedig te verlaten. Je maakt de andere vrouwen kijken echt slecht. ; Als God iets beters dan u zal hij het voor zichzelf te houden. ; Als u stond voor een spiegel en hield met 11 rozen, je zou zien 12 van de mooiste dingen in de wereld. , Het oorspronkelijke de persoon met een enkele roos en zeggen: ik wilde gewoon laten zien deze roos hoe ongelooflijk mooi je bent. ; Heeft iemand je ooit verteld dat u Scandinavische handen hebben? Eh, nee. Nee, natuurlijk niet, dat zou een ongelooflijk stomme ding te zeggen, zou het niet? ; Uw schoonheid maakt de ochtendzon lijken het doffe schijnsel van de maan. ; Als God je maakte, werd hij te pronken. , Als ik een stop licht, zou ik rood elke keer als je voorbij, net dus ik kon staren je een beetje langer. ; Heeft u een tweelingzus? Nee Dan moet je het mooiste meisje ter wereld! ; Je bent zo mooi dat je me vergeet mijn pick-up lijn! ; Dus deze werden enkele grappige pick-up lines voor mannen. Goede keuze uplijnen altijd als goede conversatie starters. Dus zodra de bal rolt, kan je een gesprek beginnen!

No comments:

Post a Comment