Saturday 10 December 2011

Huwelijksreceptie Programma

Te hebben en te houden van deze dag;, voor beter of slechter, voor rijker; slechter, in ziekte en in gezondheid, liefde, en te koesteren tot de dood ons scheidt. - Book of Common Prayer
Een huwelijksceremonie om voltrekken de unie twee volk verliefd. Zodra het paar hebben hun huwelijksgeloften, is het tijd voor het vieren van de happy gelegenheid in het leven van het echtpaar door de organisatie van een huwelijksreceptie. Echter, voordat u begint met het plannen van uw bruiloft receptie, zijn er bepaalde belangrijke dingen die je moet weten. Een huwelijk receptie kan een formele gebeurtenis of een toevallige aangelegenheid, toch in kaart brengen van een programma voor de huwelijksreceptie zou ervoor zorgen dat de vieringen vlot te laten verlopen zonder enige chaos. Al zijn er geen vaste regels voor het uitvoeren van een huwelijksreceptie, met de hulp van een huwelijksreceptie programma, kunt u regelen de kleine details die deze ceremonie een bijzondere en gedenkwaardige een voor u en uw verloofde.
Huwelijksreceptie programma Ideeën; Meestal is de bruiloft receptie begint kort na de kerkelijke plechtigheid. Echter, dit hangt ook af van de vraag of de opvang en huwelijk zijn in hetzelfde gebied. Toch moet de hele receptie klaar voor de huwelijksceremonie begint. Ziet er op toe dat er iemand te verwelkomen en begeleiden de gasten, voor het geval ze vroeg aankomen. Als u met een tribune voor iedereen, moet plakkaten worden geplaatst met de naam van elke gast. Afgezien hiervan, erop toezien dat de eettafel, entertainment tafel, eten, enz. ook worden gehouden in orde zijn. ; Zodra alle de gasten zitten, is het tijd voor de gastvrije van de bijzondere mensen van de dag, namelijk de bruid en bruidegom. U kunt ook vragen de gasten te staan ​​bij de ingang van de zaal om hen te verwelkomen. Ook de ouders van de bruid en de bruidegom kan worden geplaatst vóór de aankomst van het echtpaar, of ze kunnen een vermelding met hun kinderen te maken. De ouders gaan eerst, gevolgd door de bloem meisjes, dan is de bruidsjonkers, waarna komen de bruidsmeisjes en groomsmen, gevolgd door de beste man en de dienstbode of bruidvriendin. De laatste notitie moet worden gemaakt door de bruid en bruidegom, en kunt u een afspraak voor het huwelijk van muziek worden gespeeld, terwijl ze vandaan komen. Om de event dramatisch, welkom ze met confetti, bubbels, linten, etc. Dit kan ook de inleidende sessie waarin de ceremoniemeester (MC) introduceert elk en ieder persoon van de bruiloft partij bij de gasten. ; Na de inleidingen zijn gedaan, zou de volgende stap de taart te snijden ceremonie. De MC moet vragen het pasgetrouwde paar naar de tafel waar de taart wordt gehouden aanpak. Zodra de paar snijd de bruidstaart, zouden het volgende wat de formele champagne toasten ceremonie. ; Na de taart te snijden en formele ceremonie roosteren komt de zegen of gebed ceremonie. Veel mensen noemen de pastoor, die heeft uitgevoerd huwelijk ceremonie om het paar te zegenen. Echter, dit is niet echt verplicht en zelfs een van de ouders van het echtpaar kan de zegen te doen. Gevolgd door dit zou de foto's te maken ceremonie waar de gasten zouden komen om het paar feliciteren en foto's nemen met hen. U kunt zorgen voor een professionele bruidsfotograaf of vraag of iemand in uw familie om de foto's te nemen. ; Het volgende deel van de bruiloft zou de maaltijd zijn, dat wil zeggen de lunch of diner per het moment van de dag de receptie feest wordt gehouden. U kunt zorgen voor een buffet maaltijd, waar de gasten zouden zichzelf te helpen, of een partij zitten, waar het voedsel zou aan de gasten geserveerd worden aan hun tafel. Dit moet worden gevolgd door enkele prestatie door een familielid, vriend of gast. Tegenwoordig is het een trend geworden om diavoorstellingen van foto's van het paar, met inbegrip van de foto's van hun jeugd, hun afstuderen dating jaar, enz. Deze diavoorstelling kan worden gemaakt door de bruid of de bruidegom, of ook door een van de spelen hun ouders of vrienden. ; Dan komt de toast maken ceremonie. Eerste, de beste man roept de toast voor het paar, gevolgd door een huwelijk toespraak. Dit zou worden gevolgd door een toast door het bruidsmeisje. Ook de ouders van het paar, vrienden en andere sympathisanten kunnen een toast te verhogen en een paar woorden zeggen voor het pasgetrouwde paar. ; De volgende is de dansende ceremonie, waar de bruid en de bruidegom start de dans, die ook wel de eerste dans. Dit wordt gevolgd door de vader en dochter dans, terwijl de bruidegom danst met zijn moeder. Soms is de dans begint met de vader en dochter dans en al dansend de vader handen over zijn dochter naar haar man. ; Het laatste deel van de huwelijksreceptie programma is het boeket gooien ceremonie, waar alle ongehuwde meisjes staan ​​samen op de bruiloft boeket gegooid door de bruid op te vangen. Er wordt aangenomen dat de vrouw die krijgt het boeket zou binnenkort trouwen. Ongehuwde jongens treden op te vangen van de bruid kousenband, wat betekent dat de man die krijgt dat het zou spoedig een meisje te vinden voor zichzelf. , Ik hoop dat dit gratis huwelijksreceptie programma helpt u bij het plannen van uw eigen bruiloft receptie. Toch moet men niet vergeten dat een huwelijksreceptie programma niet nodig strikt worden gevolgd in een bepaalde volgorde. Zodra u een plan maken over hoe je bruiloft receptie zou gaan over, gewoon relaxen en genieten.

No comments:

Post a Comment