Thursday 15 December 2011

Scavenger Hunt Riddles

Aaseterjacht is een leuk spel en betrekt zoeken dingen. Zij partij is spel dat kan gespeeld worden door elke leeftijdsgroep. Niet alleen kun je de speurtocht in een partij, maar ook kunt u speurtocht voor verschillende feestelijke gelegenheden zoals Kerstmis, Halloween, Pasen en vele andere gelegenheden. In de zomervakanties, tijdens de middag kunnen de kinderen genieten van het spelen speurtocht voor de kinderen. Er zijn een heleboel aaseterjacht ideeën en u kan elke een van hen kiezen, afhankelijk de tijd van het jaar u speelt het spel. De ideeën voor speurtocht verschillen van de leeftijdsgroep en de locatie van het spel. Hier zijn enkele van de speurtocht raadsels die kan worden opgenomen in uw speurtocht spel. In plaats van het geven van de deelnemers de speurtocht lijst, kunt u het spel interessanter te maken door het geven van een lijst van Raadsels voor speurtocht, aan de deelnemers en dan vragen ze om uit te zoeken de dingen die derhalve het geauditioneerd tijd.; Laten we bespreken een aantal van de speurtocht raadsels die gebruikt worden tijdens verschillende gelegenheden.
Scavenger Hunt Raadsels; Na zijn de raadsels die kinderen kunnen gebruiken in hun speurtocht spel.
Mijn leven kan worden gemeten in uren, ik dien doordat verslonden. Dun, ik ben snel, Vet, ik ben traag, Wind is mijn vijand. - Kaars.
Wat is zwart als je het krijgt, Rood als je het gebruikt, en wit als je klaar bent met het? - Charcoal.
Loopt, maar kan niet lopen, soms zingt, maar nooit praat. Lacks armen, heeft handen; ontbeert een hoofd maar heeft een gezicht. - Klok.
Doorheen de geschiedenis zijn er duizenden goed gedocumenteerde gevallen van paarden jumping over torens en landing op geestelijken en kleine mensen, dwingen hun verwijdering. Wat ben ik? - Chess.
Wat is wit wanneer zijn vuile en zwarte wanneer haar schoon? - Blackboard.
Stiff is mijn wervelkolom en mijn lichaam is bleke, maar ik ben altijd klaar om een ​​verhaal vertellen. - Book.
Ik ben zo simpel dat ik alleen punt; maar ik mannen bij te sturen over de hele wereld. - Compass.
Halloween Scavenger Hunt raadsels; Hier is een lijst van speurtocht raadsels, speciaal voor het Halloween, een vooravond van de Allerheiligen. Speurtocht items die te vinden worden anders gespeld en het antwoord is geschreven in de beugels. Om het raadsel te beantwoorden volg de woorden in de beugels.
Wat een baby spook draagt ​​op Halloween? - Een kussensloop.
Wat je krijgt wanneer je een pompoen te laten vallen? - Squash.
Wat je krijgt als je de diameter van een jack-o-lantern door haar de omtrek verdelen - Pumpkin Pi (pompoentaart).
favoriete huisdier Dracula's. - Bloodhound (speelgoed bloedhond)
You kunt tell ramen are bang als ze deze krijgen. - Events Spanning (Luiken)
Het soort heks dat leeft op het strand. - Sand-witch (Sandwich)
Wat een vampier wordt bij een honkbalwedstrijd. - Een Bat.
De aard van de dienstverlening heksen vragen bij een hotel. - Broom Service (Brem)
Wat mummies gebruik, om zichzelf verbergen? - Afplakband
Pasen Scavenger Hunt Riddles; ons Laten bespreken sommige van de scavenger raadsel ideeën voor de pasen dag. Dit zal u leiden naar speurtocht op de Easter dag.
Waarom was de paashaas zo overstuur? - Hij was een slechte haas dag.
Hoe werkt de paashaas te houden zijn vacht netjes? - Een haas borstel.
Wat voor soort boeken vind konijnen uit? - Gezien Ones 'hoppig' eindes!
Waarom zou je niet vertellen een Easter egg een goede grap? - Het kan crack up!
Waarom doet de paashaas hebben een glanzend neus? - Omdat de poedervelour is op een ander einde!
Hoe werkt een konijn te houden zijn vacht ziet er goed uit? - Met haas spray!
Ik heb kop en staart, maar geen benen. Ik ben dat waarvoor de bedelaar smeekt. - Coin.
Romantische Scavenger Hunt Raadsels; Stellen kunnen gebruiken speurtocht raadsels voor het spelen speurtocht. Kunt u van plan deze speurtocht op dag de Valentine's of je kan gewoon spelen voor het geven van een geschenk aan je partner. Er zijn tal van ideeën voor de speurtocht raadsels voor koppels. U kunt een lijst van raadsels voor je partner, zodat hij / zij kan ze op te lossen en uiteindelijk krijgt de Valentijnsdag geschenk you hebben gebracht.
Dit zijn enkele van de speurtocht raadsels die u kunnen helpen een speurtocht host voor een feest of een feestelijke gelegenheid. Veel plezier!

No comments:

Post a Comment