Sunday 22 January 2012

Over Familie liedjes

Het gezin is een haven in een harteloze wereld. - Christopher Lasch
Als u vragen aan de definitie van een gezin, kunnen sommige zeggen dat het een groep mensen bestaande uit moeder, vader en kinderen die samen in een huis wonen. Echter, wat maakt de groep mensen een gezin is de liefde die hen bij elkaar houdt. Ik ben er zeker van dat niemand kan het feit dat onze familie is de grootste zegen die God ons gegeven heeft om onze vreugden en smarten share ontkennen. Zelfs na te gaan over de hele wereld, er is niets dat zal men naar andere wens dan om terug naar de familie. Lees op familie citeert.
Veel gezinnen zijn af te breken als de echtscheiding tarieven omhoog gaan in de afgelopen tijd echter meerdere gezinnen bestaan ​​die de schoonheid en de betekenis van deze eeuwenoude instelling weerspiegelen. Vele malen zijn wij niet in staat om onze gevoelens te uiten over onze familie via woorden, dus waarom het niet doen met muziek. Hier zijn een aantal liedjes over de liefde familie die haar betekenis en belang geeft. Lees meer over het belang van het gezin.
Liedjes over Family Love
Een van de beste songs about familie zal Keep it Together van Madonna, die werd uitgebracht in 1990. Hier zijn de lyrics van dit nummer is van haar album Like a Prayer.
Te houden, houd het bij elkaar; Houd mensen bij elkaar voor eeuwig en altijd
Ik heb broers, ik heb enkele zusters ook; Stuck in het midden je vertellen wat ik ga doen; Gonna hier weg, ik ga deze plaats te verlaten; Dus ik kan elke honger face vergeet, ik ben moe of het delen van alle the hand me downs; om aandacht te krijgen moet ik altijd de clown, ik wil anders zijn, ik wil op mijn eigen; Maar papa zei luisteren, zul je altijd een thuis
Chorus:
Hou het bij elkaar in de familie; Ze zijn een herinnering aan uw geschiedenis; Broeders en zusters in hun bezit de sleutel; naar je hart en je ziel; Vergeet niet dat uw gezin goud
Ik raakte de grote tijd, maar ik krijg nog steeds de blues; Iedereen is een vreemdeling, leven in de stad bij je kunnen komen; Mensen kunnen zo koud, nooit wil je terug te keren; Net givin 'om iets te krijgen; Altijd willen iets terug, toen ik eenzaam en ik moet zijn; Geliefd om wie ik ben, niet wat ze willen zien; Broeders en zusters, ze hebben er altijd geweest voor mij; We hebben een verbinding, thuis is waar het hart zou moeten zijn
(Refrein)
Geoefend
Als ik kijk terug op al de ellende, en alle hartzeer dat ze brachten aan mij, ik zou het niet veranderen voor een nieuwe kans; 'Want het bloed dikker is dan elke andere omstandigheid
Als ik eenzaam te krijgen en ik moet zijn; Geliefd om wie ik ben, niet wat ze willen zien; Broeders en zusters, ze hebben er altijd voor me geweest, we hebben een verbinding, thuis is waar het hart zou moeten zijn
(Tussentijdse); (koor)
Houden, houd het bij elkaar; bij elkaar houden mensen voor eeuwig en altoos; (herhaling en fade)
Enkele andere nummers over familie liefde zijn:; We Are Family - Sister Sledge; Mama - Spice Girls, In The Living Years - Mike en de monteurs; A Song for Mama - Boys II Men, I'll Be - Reba McEntire; De Hoop Chest Song - Stephanie Bentley Vader Ogen - Eric Clapton, dat is de weg van de wereld - Najee, ik zal Always Love My Mama - The Indringers; Happy en you Know It - Vicki Winans; Mozarts Collection, zie What Love Can Do - van Eric Clapton, Leer uw kinderen - CSN, Those Were The Days - Dolly Parton, een gezin is wat jij ervan maakt - Jim artikel; Songs over familiereünies
Als u een familie reünie, het maken van een foto slide show met je familie foto's zullen een geweldig idee. Om het nog specialer kun je ook spelen een van deze prachtige gezinshereniging songs. Hier is de tekst van een geweldig lied over familie door Jim artikel.
Ik gebruikte om te geloven dat een gezin; was een moeder en een vader, en 2,3 kinderen, en een hele grote stationwagon of een minibusje en een huis en een hond en een kat.; Maar nu ik heb gezien veel gezinnen,, ik weet dat het niet altijd zo,
Chorus:: Omdat een gezin is wat je ervan maakt.; Het is u en uw geliefden, wie ze zijn.; Je hebt om te geven en te nemen.; Met begrip en liefde, je familie gaat ver gaan.; Met begrip en liefde, je familie's gonna ver te gaan.
Ik gebruikte om te geloven dat ik normaal was, maar nu ik weet niet wat dat betekent.; "Want als je familie houdt je gezellig en warm alles goed, en past je als een paar van je favoriete jeans., Dat is wat belangrijk is. Dat maakt het juist,, knus als een insect op een koude winterdag.; Iemand die van je houden en iemand te vechten; voor uw recht om te worden wie je bent.; Met begrip en liefde, je familie's gonna ver te gaan.; Met begrip en liefde, je familie gaat ver gaan.; Chorus
Hier is een lijst van enkele andere liedjes over familiereünies, dat zal geweldig zijn om te spelen voor een familiereünie partij. ; Family Reunion - Jill Scott; Grandmas Hands - Bill Withers, Coming Home - Lionel Richie; Everyday (Family Reunion) - Chaka Khan, Get Hier If You Can - Oleta Adams; Dankbaar - Kelly Clarkson, Het is een Family Affair - Sly & The Family Stone; My Hometown - Bruce Springsteen, Those Were The Days - Dolly Patron; Summertime - Dj Jazzy Jeff en Fresh Prince; Precious Things - Jonathan Butler, Country Songs over familie Love
Mensen die geïnteresseerd zijn in sommige landen liedjes over familie hier, is een lijst van een paar bekende werken. ; Love Remains - Collin Raye; Somebody's Hero - Jamie O'Neal; Zalig - Martina McBride, Liefde kan een brug te bouwen - de Judds; Je kunt me niet te verliezen - Faith Hill, I Hope You Dance - Lee Ann Womack; U mag graag meer weten over; familierelaties
Family gedichten; Dit zijn enkele van de echt goede liedjes over familie die zal worden genoten door al uw gezinsleden. Vandaar dat de volgende keer dat u een reünie of tijd doorbrengen met uw familie, spelen een aantal van deze nummers en laat ze zien hoeveel ze voor u betekenen.

No comments:

Post a Comment