Sunday 8 January 2012

Cute-berichten te verzenden aan je vriendin

De afstand verdwijnt met de hulp van cellulaire telefoons. Net ponsen in een paar woorden van liefde, stuurt de schattige tekstberichten over de mijlen, naar uw vriendin. Echter komende up met schattige berichten naar je vriendin sturen is niet altijd mogelijk. Worry niet! Zoals u lezen via de artikel ontvangt u tegenkomen zoete en romantische tekstberichten naar je vriendin verzenden. Deze berichten kunnen tevens worden behandeld als schattig tekstberichten naar je vriendje verzenden. Verkrijg klaar voor een papperige rit, te fleuren uw liefde's glimlach!
Cute berichten naar uw Girlfriend Stuur; ik denk van u en wilde je vertellen dat ik u liefheb. ; Woorden zijn niet genoeg om u vertellen hoe geweldig je bent. Hoewel ik ben een kleine poging om zodat vertellen. Het blijft een feit, ik hou van je. ; Als ik moest, zou Ik wacht voor een eeuwigheid worden met u, plaats van een leven zonder jou. ; Toen ik mijn ogen dicht, Ik zie je. Wanneer ik mijn ogen open, Ik zie je. Er is niets ik kan doen zonder je denken. ; Om u hebben als mijn meisje is mijn eer. Wees altijd met mij! ; Ik zou beklim een ​​duizend bergen en zwemmen duizend mijl, gewoon om te zien je glimlach. ; Er zijn drie stappen naar geluk compleet. 1) U 2) Me 3) Onze harten voor de eeuwigheid. ; Als zie je een vallende ster, sluit je ogen en maak een wens. Het werkte voor mij, Ik wens voor u! ; Sweet teksten naar uw Girlfriend Stuur; We wonen samen ..... we samen sterven ....Mij ​​en U voor ooit; Ergens, iemand droomt van uw glimlach en vindt uw aanwezigheid in leven zo moeite waard. Dus als je eenzaam bent, bedenk dan dat het waar is dat iemand, ergens, denkt aan je. ; U mijn dag opvrolijken met het geluid van uw stem, je zo veel gelach en liefde breng, bent u alles voor mij en ik was zo gezegend toen God je hier gezonden voor mij. ; Laten we verbinden de perfecte misdaad, zal ik stelen van uw hart, en je steelt van mij. ; Als ik kon alles zijn, ik zou b u're scheur, dus ik kon b geboren in u're oog, live down u're wang n sterven op u're lippen. ; Als ik kon je beschrijven in een woord, zou roep ik je mijn leven. ; Jij bent mijn ster op een donkere nacht, bent u mijn hoop wanneer alle sombere is, indien zij was niet voor jou, zou ik nooit worden me! ; Loving you is als ademhalen. Ik kan niet stoppen en het noodzakelijk voor mijn overleving. ; Romantische teksten naar uw Girlfriend Stuur; Mijn leven is een legpuzzel en je bent mijn ontbrekende stuk. ; Je brengt zonneschijn in mijn leven! U niet de zon, maar je bent net zo hot! ; Als ik was een planeet en u mijn maan, zou ik spinnen stop net door te kijken naar je. ; Voor de laatste 24 uur, 1440 minuten, 86400 seconden, heb ik je gemist. ; Ik verloor een scheur in de zee en de dag ik vind het is de dag ik stop loving you. ; Als er ooit komt een dag, wanneer we niet kunnen samen worden, hou mij in uw hart, ik voorgoed daar blijven. - Winnie de Poeh; Als ik weet wat liefde is, het is vanwege jou. - Herman Hesse; Als kussen werden water, zal ik geven u een oceaan. Als hugs werden bladeren, zal Ik geef ua boom. Als leven waren planeet, zal Ik geef ua melkwegstelsel. Als luv is leven, zal ik geven u mijne. love u baby. ; U mogen worden van mijn zicht, maar niet uit mijn hart. U mogen worden mijn bereik, maar niet uit mijn gedachten. Ik kan betekenen niets te u, maar u'll altijd worden speciaal voor mij. ; Wish I was uw deken, Ik wou dat ik was uw bed, ik wou dat ik was uw kussen onder uw hoofd, ik wilt worden rond U, I wil vasthouden U strak, & b de gelukkige persoon die kusjes u goede nacht. ; Lees meer over:; Romantische tekstberichten; Tekst Berichten naar Say Ik hou van jou; Cute berichten naar je vriendin versturen, zal werkelijk maken je meisje speciale voelen. Rechtvaardige, pick eventuele uit het bovenstaande en stuur het meteen!

No comments:

Post a Comment