Sunday 27 May 2012

Pick Up Lines voor Guys

In de wereld van het daten en romantiek, pick-up lijnen zijn conversatie starters op zijn best. Ze kunnen wel of niet werken op een jongen of meisje, maar ze zijn zeker het proberen waard. Humor is iets goeds om mee te beginnen en pick-up lines zijn een leuke manier van jezelf voorstellen en het maken van uw toekomstige datum lachen! Hier is een compilatie van pick-up lijnen voor jongens. Dit zijn pick-up lijnen voor mannen en niet voor meisjes, om gebruikt te worden op mannen! Om te proberen ze op meisjes of niet is jouw beslissing, maar ze zijn zeker de moeite waard te lezen en een lach! Deze pick-up lijnen voor jongens zijn getuigenis van hun vindingrijkheid in het bedenken van nieuwe lijnen, om de aandacht van de mooie jonkvrouwen te vangen. Hoe kan ik een gesprek met een meisje beginnen is een kunst, die krijg je beter, met de praktijk. Lees meer over leuke pick-up lines en dating.
Cool Pick Up Lines voor Guys
Kunt u mij richtingen ... naar je hart? ; Heb je rozijnen? Nee Dan hoe over een datum? ; U moet de oorzaak van de opwarming van de aarde! ; Geloof jij in liefde op het eerste gezicht of moet ik lopen weer? ; Is het heet hier of is het gewoon je? ; Als God iets beters dan u zal hij het voor zichzelf te houden. , Ik heb gehoord dat een persoon met ogen zo mooi als de jouwe moet een mooie ziel hebben. , Ben ik dood, Angel? Want dit moet de hemel! ; Hoe gaat het met je? ; Uw ogen zijn blauw, net als de oceaan. En baby, ben ik verloren op zee. ; Funny Pick Up Lines voor Guys
Hebben ze je zomaar uit de oven, [Nee, waarom?] Want je bent hot! ; Wil je wat lucht te krijgen? Je nam mijn adem weg! ; U besteedt zoveel tijd in mijn dromen zou ik het hotel, huur! , Ik kan lezen palmen (schrijf uw nummer op hun hand). Oh, het zegt dat je gaat binnenkort bel mij op! ; Kiss me als ik het mis heb, maar het is niet uw naam Guadalupe? ; Uw voeten moeten worden moe, want je hebt al door mijn hoofd de hele dag lang. ; Als ik volgde je huis, zou je me? ; Mag ik je foto? Hoezo? Dus, ik kan zien santa wat ik wil voor Kerstmis! ; Je komt me bekend. Heb je afgestudeerd USW? De Universiteit van Stunning Woman. ; Is je achternaam Gillette? Omdat je het beste een man kan krijgen. ; Naughty Pick Up Lines voor Guys
Onthouding is over-rated. ; Kan ik een stukje van jou? ; Al die bochten, en mij met geen remmen. , Ik hoop dat je weet CPR, omdat je mijn adem weg! ; Heb je gearresteerd eerder vandaag? [Nee Waarom?] Nou, het is illegaal om te kijken die verdomde fijn! ; Weet je wat zou er goed uitzien op je? Ik? ; Je hebt een slecht meisje. Ga naar mijn kamer. ; Lees meer over:; Pick Up Lijnen die het werk; Goede Pick Up Lines; Romantisch Pick Up Lines; Hoop dat deze pick-up lijnen voor jongens waren een interessante lezen. Ik ben zeker dat je kon komen met betere, als je gewoon geef het een beetje van het denken. Net pick-up lines niet voeren je helemaal al, je moet in staat zijn om gesprekken te kunnen voeren.

No comments:

Post a Comment