Wednesday 30 May 2012

Sad Quotes over Liefde

Wanneer men verliefd wordt op alles wat mooi is, is er geen woord als verdriet in het woordenboek. Maar zoals gezegd, Voor elke heuvel is er een dal, zelfde is met liefde. Misverstand, het vertrek, vechtpartijen, bedriegen, enz., allemaal de rol van valleien in de liefde. Tijd is een echte genezer, maar de eerste fase is ondraaglijk. De volgende zijn enkele korte trieste citaten over de liefde, evenals lange trieste citaten over de liefde, die zal helpen genezen uw gewonde hart sneller. Meer aan de beroemde citaten.
Beroemde Sad Quotes over Liefde
Er is een tijd voor het vertrek, zelfs wanneer er geen bepaalde plaats te gaan. - Tennessee Williams.
Het is beter om bemind en verloren dan nooit helemaal hebben liefgehad. - Samuel Butler.
Liefde sterft nooit een natuurlijke dood. Zij sterft, omdat we niet weten hoe de bron aan te vullen. Het sterft van blindheid en fouten en verraad. Het sterft van ziekte en wonden, het sterft van vermoeidheid, van verwelking van aanslag. - Anais Nin.
Bent u benieuwd hoe u het zou te maken door. Ik vroeg me af wat er mis was met jou. Want hoe kon je je liefde aan iemand anders geven, maar je dromen met mij delen? Soms is het enige wat u zoekt, is het een ding dat je niet kunt zien. - Vanessa Williams.
Hij leerde me hoe lief te hebben, maar niet hoe om te stoppen. - Anoniem.
Wat gebeurt er als hij jouw Prince Charming, maar je bent niet zijn Assepoester? - Anoniem.
Liefde die we niet kunnen hebben; is degene die het langst duurt,; Hurts de diepste, en voelt de sterkste - Anoniem.
En als ik weg ben, gewoon door, niet treuren; Verheug je elke keer hoor je het geluid van mijn stem, maar weet dat ik ben op zoek op je lacht; En ik heb niet het gevoel een ding, dus baby niet voelen geen pijn, Net glimlach terug ... - Van het nummer 'When Im Gone' van Eminem.
Hetzelfde oude verhaal dat iedereen kent, het is een hart vasthouden, een hart loslaten. - Anoniem.
En al de eenzame nachten en alle verpletterende scènes en alle zinloze gevechten. Iemand mij vertellen wat het betekent. Iemand mij vertellen waarom harten breken. Ik geef op happy endings. - Anoniem.
Ik ben zo in de war ...Ik bedoel, ik wil laten gaan ...Ik wil laten al deze pijn gaan, maar ik ben bang dat ik gek ... hij kan terugkomen, ik heb enige hoop, maar met alles, hoe kan ik omgaan. Ik wil laten gaan ...Ik ga om te laten gaan, maar als ik wacht en zie, zal hij me terug te komen? - Anoniem.
Kun je niet kopen liefde, maar je kunt zwaar betalen. - Henny Youngman.
Ik mis je een beetje, ik denk dat je zou kunnen zeggen ... een beetje te veel, een beetje te vaak, een beetje meer elke dag. - John Michael Montgomery.
Negeren ze elkaar en de andere kant opkijken, maar ze weten allebei dat het was niet de bedoeling om op deze manier te beëindigen. - Anoniem.
Uw afwezigheid is gegaan door mij; Net als rode draad door een naald; Alles wat ik doe is gestikt met zijn kleur.- WS Merwin, 'Scheiding'.
Proberen om iemand die je liefde is als het proberen om iemand die je nooit wist herinneren vergeten. - Anoniem.
Er is deze plaats in mij waar je vingerafdrukken nog rest ... je kussen nog steeds hangen en je fluistert zachtjes echo ... Het is de plaats waar een deel van je zal altijd een deel van mij. - Anoniem.
Voor alle trieste woorden van tong en pen, de droevigste zijn deze, 'het had kunnen zijn'. - John Greenleaf Whittier.
Ik heb hem niet missen, ik mis wie ik dacht dat hij was. - Anoniem.
Een break is je als een gebroken spiegel.; Het is beter om te vertrekken het gebroken dan; zelf proberen te repareren kwetsen.Anoniem
Meer op beroemde citaten en verdrietig verloren liefde citaten.
Wat meer Sad Quotes over Liefde
Een miljoen woorden zou niet terug brengen u, en ik weet dat omdat ik heb geprobeerd. ; Ook zou A Million Tears,, Ik weet dat omdat ik heb gehuild. - Anoniem.
Zijn moeilijk te doen alsof je van iemand houdt wanneer; je niet, maar zijn moeilijker om te beweren dat, je hoeft niet van iemand houdt als je echt doen. - Anoniem.
Het spijt me voor huilen over je heen,, omdat ik zei dat ik niet zou doen.; Maar ik heb u niet beloven dat, omdat ik wist dat het zou een belofte zijn, ik zou nooit kunnen houden. - Anoniem.
Ik was nooit een geduldig te pikken scherven en lijm ze weer samen en mijzelf te vertellen dat de aanbevolen geheel was zo goed als nieuw. Wat is gebroken is gebroken - en ik herinner me liever zoals het was op zijn best dan repareren en zien de gebroken plaatsen zolang ik leefde. - Margaret Mitchell.
Als je van iemand houdt, laat ze gaan. Als ze bij u terug, was het de bedoeling te zijn. Als ze niet, hun liefde was nooit van jou om te beginnen. - Anoniem.
Ik haat de dag, omdat het lendeth licht; om alle dingen te zien, maar niet mijn liefde te zien. - Edmund Spenser.
Ik heb ingestemd met het feit dat we niet kunnen worden, maar ik heb ook geaccepteerd dat je gaat worden dat een persoon die ik bij me voor de rest van mijn leven, de ene die altijd gaat om mijn hart te laten springen weinig en mijn maag vast te binden in knopen maakt niet uit hoe gelukkig ik ben anders ... maakt niet uit hoe lang zijn geweest. - Anoniem.
Ik wil niet dat u te horen zeggen dat ik ooit zal begrijpen. Ik wil niet dat u te horen zeggen dat we beiden zijn opgegroeid op een andere manier. Ik wil niet opnieuw te beginnen. Ik wil gewoon mijn leven hetzelfde te zijn, net zoals het vroeger was. Enkele dagen Ik haat alles, alles en iedereen. - Van het nummer 'Wonderful', door Everclear.
Het is zo moeilijk om iedereen dat ik aan het doen ben show; prima zonder dat je diep van binnen, wanneer ik niet ben.; Het is moeilijk, want ik heb te glimlachen als ik; kan echt niet tegenhouden mijn tranen ... veroorzaken zo ver, als ik kan zien, je doet het prima zonder mij ... - Anoniem.
Hoe kan een engel breekt mijn hart? Waarom heeft hij niet begrijpt wat ik vallende ster? Ik wou dat ik wilde niet zo hard. Misschien wilde ik onze liefde uit elkaar. - Tony Braxton.
Dit waren enkele trieste citaten over de liefde. Het is zeer moeilijk om alles te vergeten en bewegen, maar zoals het gezegd is, Wanneer een deur sluit, opent een ander, maar we zien er vaak zo lang en zo helaas op de gesloten deur dat we niet degene die heeft geopend voor ons te zien . Dus, stop rouw over wat weg is, iets beters is zeker voor u klaar. Meer op citaten over het ontbreken van iemand en lange afstand Love Quotes.

1 comment:

  1. Hallo vrienden, mijn naam is Andrea Maria, uit Stockholm - Zweden. Ik lees goede opmerkingen over je goede werk, ik ben heel blij voor jullie allemaal, want ik heb hetzelfde geluk gevonden in mezelf, slechts een paar weken geleden las ik een goed getuigenis op soortgelijke blogsite op mijn werkkantoor, een opmerking van een dame Jennifer uit Madrid zei dat een geweldige man uit de Africana-land genaamd Dr. Oduduwa zijn ex-vriendje na 12 maanden van uiteenvallen terug kon nemen. Ik was gemotiveerd, ik probeerde contact te leggen met dezelfde Oduduwa via:
    {Dr.oduduwaspellcaster@gmail. com}
     voor een dringende oplossing om mijn huwelijk voor ongeveer 2 jaar te herstellen, ben ik gescheiden geweest. Onmiddellijk stuurde ik een e-mail naar Dr. Oduduwa, ik kreeg een onmiddellijk antwoord, hij vertelde me dat hij me kon helpen, hij zei dat mijn zaak te gemakkelijk voor hem is omdat hij in de loop van de jaren soortgelijke zaken heeft opgelost. Ik heb het geprobeerd, omdat ik niets te verliezen heb bij het proberen. Hij vereiste foto-afbeeldingen en kocht kaarsen en ander spellingmateriaal dat nodig was voor een succesvol resultaat. Twee dagen geleden, dinsdagmorgen nadat het liefdesspel was geactiveerd, kreeg ik een telefoontje van de man van mijn ex-echtgenoot, hij sprak zo vriendelijk tegen me en verontschuldigde zich voor het breken met mij dat het het handwerk van de duivel was en hij vond het erg jammer, Ik vergeef hem en bedank hem voor zijn terugkeer. Het was schokkend en een grote verrassing. Ik kan me nooit voorstellen dat het zo snel zal werken tot gisterochtend mijn man thuiskwam om me te ontmoeten en onze twee geweldige kinderen, we zijn allemaal blij als een gezin.
    Dr. Oduduwa heeft geweldige magische spellingskracht om het volgende op te lossen: ...
    1) hou van spellen om spellen te winnen
    2) Reset Lost Love Spells
    3) Echtscheidingen
    4) Echtgenoten van de echtgenote van de echtgenoot
    5) bindende spelling om voor altijd samen te leven
    6) Break-up spreuken
    7) Magische wortels en kruiden voor sterke opstanding en langdurige seks
    8.) Magische spelling wordt gepromoot in uw werkkring
    9) Magische spreuk om een ​​baby te krijgen. (vrouwelijke vrucht van de baarmoeder)
    noot Ik was wanhopig om mijn ex-liefdesman terug te krijgen, het werkt sneller, wanhopig op zoek naar een dringend resultaat om ware liefde en vrede in de huwelijksrelatie te herstellen om onmiddellijk contact op te nemen met Dr. Oduduwa. WhatsApp mobiel: +79268011965

    ReplyDelete