Thursday 14 June 2012

Hilarische One Liners

Als kind hadden we de mogelijkheid om lachen niets. Maar als we opgroeien, begint lachen afneemt totdat er is gewoon een nep glimlach links op het gezicht. Hier volgen enkele hilarische one-liners, die terug dat brengen door gegaan lachen. Meer op grappige citaten en gezegdes.
Hilarische One Liners van Films; ondenkbaar! - Vizinni; Je blijft met behulp van dat woord. Ik denk niet dat het betekent wat je denkt dat het betekent.; Princess Bride
Dat is wat ik over deze middelbare school meisjes, man liefde. Ik ouder word, ze blijven dezelfde leeftijd. - Dazed and Confused
Is het rollend helpen?Ja; Waar is je pistool?; Galaxy Quest
Leo: Ik kan niet geloven dat George Simmons is stervende. Ik ben opgegroeid op zijn films.; Funny People
Jenny Perotti: Als je iets doen om af te leiden van haar huwelijk, zal ik stiekem in uw kamer in het midden van de nacht en afgesneden uw favoriete aanhangsel.; Connor Mead: Nu het eerste deel klinkt leuk.; Funny People
Viper: Ben jij er klaar voor?; Po: Ik ben geboren te lezen ...; [Viper aanslagen, Po is geslingerd en landt op zijn hoofd]; Viper: Het spijt me, broeder! Ik dacht dat je zei dat je klaar waren.; Po: Dat was geweldig! Laten we weer gaan!; Kung Fu Panda
De heer Ping: [na Po vertelde hem dat hij droom over noodle] Dit is een teken, Po!; Po: Uh, een teken van wat?, De heer Ping: U bent bijna klaar om te worden belast met het geheime ingrediënt van mijn geheime ingrediënt soep. En dan zul je aan je lot en over te nemen van het restaurant net zoals ik het overnam van mijn vader, die het overnam van zijn vader, die hij won van een vriend in een spel van mahjong. ; Kung Fu Panda
Lees meer over hilarische film quotes en grappige film aanhalingstekens.
Homer Simpson One Liners; Wanneer zal ik leren? De antwoorden op problemen van het leven zijn niet op de bodem van een fles - ze zijn op TV!
Lisa, vampiers te maken, gelooft net als elfen, gremlins en Eskimo's.
Misschien, maar een keer, zal iemand bel me 'Sir' zonder toevoeging, 'U / re een scène te maken'.
Laat je niet Krusty de dood van u neer, jongen. Mensen sterven de hele tijd, net als dat. Waarom, kon je wakker morgen dood! Nou, goede nacht!
Weet je jongens, een nucleaire reactor is veel als vrouwen. Je hoeft alleen de handleiding te lezen en de juiste knop te drukken.
Wat is nu een bruiloft? Nou, Webster's woordenboek beschrijft een bruiloft als het proces van het verwijderen van onkruid uit een tuin.
Boeken zijn nutteloos: Ik heb alleen ooit een boek gelezen, To Kill a Mockingbird - en het gaf me absoluut geen inzicht over hoe Mockingbirds doden! Zeker dat het leerde me niet om een ​​man te beoordelen op de kleur van zijn huid, maar wat doet DAT er mee doen?
Ik wil iets met jullie delen - de drie zinnen die je krijgt door het leven. Nummer een, 'cover voor mij. 'Nummer twee,' oh, goed idee, baas. 'Nummer drie,' zo was het toen ik hier kwam.
Als je echt iets wilt in dit leven, je moet werken voor haar. Nu, rustig, ze over aan de loterij nummers aan te kondigen!
Nou, laten we ze noemen, uh, de heer X en mevrouw Y. Dus toch, de heer X zou zeggen, 'Marge, indien dit niet uw motor draaiend te krijgen, mijn naam is niet Homer J. Simpson.'
Grappige One Liners, ik hou van deadlines. Ik houd vooral van de ruisende geluid dat ze maken als ze gaan vliegen.
Ging naar een boekhandel en vroeg de verkoopster waar de Self Help-sectie was. Ze zei dat als ze vertelde me dat het zou het doel te verslaan.
Ik heb gestemd voor de Democraten, omdat ik niet graag de manier waarop de Republikeinen waren die het land. Dat is het draaien van te worden zoals schieten zelf in het hoofd om je hoofdpijn te stoppen.
Ik had bijna een psychische vriendin, maar ze liet me voordat we elkaar ontmoetten.
Als alles op je afkomt, je bent in de verkeerde baan.
Ken je iemand eigenlijk complimenteerde mij op mijn rijden vandaag. Ze liet een briefje op mijn voorruit, zei hij, 'bekeuring' Dus dat was leuk!
Blijkbaar, 1 op de 5 mensen in de wereld zijn Chinese. Er zijn 5 mensen in mijn familie, dus het moet een van hen. Het is of mijn moeder of vader, of mijn oudere broer Colin, of mijn jongere broer Ho-Cha-Chu? Maar ik denk dat het Colin!
Een blonde werd vullen aanvraagformulier voor een baan. Ze was niet zeker wat te worden ingevuld in kolom Salaris Verwachte.; Na veel dacht dat ze schreef: Ja!
Als je denkt dat niemand wat schelen als je leeft, probeer dan het missen van een paar van de betalingen.
Ik rijd veel te snel zorgen te maken over cholesterol.
Ze noemen onze taal de moedertaal, omdat de vader zelden krijgt te spreken.
Maar de psychiater heeft me echt geholpen veel. Ik zou nooit de telefoon beantwoorden, omdat ik bang was. Nu heb ik beantwoorden of zij wel of niet overgaat.
Jonge man, denk je dat je een afwisseling van het werk te gaan?, Ik zou moeten kunnen. Ik heb 12 verschillende banen in vier maanden.
Alstublieft, Heer, laat me bewijzen dat het winnen van de loterij zal mij niet bederven.
Is iemand niet aan het wijzigen wat ik hier zeg??
Ooit zullen we terug kijken op deze, lachen zenuwachtig en verander het onderwerp.
Hilarische One Liners over het leven; Het kan zijn dat je enige doel in het leven is gewoon om te dienen als een waarschuwing voor anderen.
Neem het leven niet te serieus, krijg je geen levend uit.
Het leven is vol verrassingen. Gewoon zeggen nooit en je zult zien.
Het leven is vol onzekerheden ... natuurlijk kon ik het mis over.
Het leven is als een donut. Je bent ofwel in het deeg of in het gat.
Het leven is als een warm bad. Ze zich goed voelt, terwijl je er in zit, maar hoe langer je blijft, hoe meer rimpels je krijgt.
Dit waren enkele van de grappige one liner grappen. Lees meer over domme grappen. Hopen dat deze hilarische one-liners zijn in staat om je lachen! Immers, het leven is een van de meest hilarische one-liner grappen, dat is als je besluit om ervan te genieten! Meer over quotes.

No comments:

Post a Comment