Monday 18 June 2012

Cute berichten naar je vriendje Laat

Als ik met jou,; eeuwigheid is een stap verwijderd,; mijn liefde blijft groeien,; met elke dag die voorbijgaat.
Deze schat van liefde, en ik koester in mijn ziel,, hoeveel ik van je hou ..., je zult nooit echt weten.
Brengt u een vreugde in mijn hart,, ik heb nog nooit gevoeld had,; bij elke aanraking van je hand,, ik hou van je meer en meer.
Wanneer we afscheid te nemen,; wanneer we deel; weet dat ik zielsveel houd je,, diep in mijn hart.
Dus deze zeven woorden,, ik bid u kloppen,; voor eeuwig en altijd,, ik hou van je. - Chris Engle
Iemand die belooft om de maan te brengen voor u, als hij kon, raadt u aan om uw droom te volgen, staat de door u tegen alle verwachtingen in en houdt zijn oren open voor alle onuitgesproken woorden van je hart luisteren is je vriendje. Hij degene die je doet beseffen hoe belangrijk je bent en hoe elk van uw gebaren betekent veel voor hem. Uw glimlach maakt hem lachen, je tranen maakt hem huilen en die drie letter woorden 'I love you', maakt zijn leven leven de moeite waard. Zo is er een punt houden van uw emoties verborgen? Nou als je werkt met korte woorden, hier zijn enkele leuke opmerkingen naar je vriendje, die een glimlach zal brengen op zijn gezicht en zal ook dienen als de broodnodige geruststelling verklaring van uw liefde voor hem te verlaten. Daarom, hier zijn enkele grote schattige berichten naar je vriendje die u zullen helpen uit te storten de diepte van je emoties in woorden te verlaten.
Lees meer over:; Relaties, Romantiek, Relatie advies voor vrouwen; enkele leuke Toelichting bij je vriendje Laat
Toen ik klein was had ik een teddybeer dat al mijn geheimen bewaard, gedeeld al mijn / avonturen en / veegde al mijn tranen. Vroeger dacht ik dat niemand zou ooit zijn plaats neem ik / jij gevonden!
Elke keer als ik je stem hoor, hoor ik een andere reden om voor eeuwig houden u op.
Bij jou voel ik me voor een keer in mijn leven heb ik niet zo hard werken aan gelukkig te zijn, het gebeurt gewoon.
Ik maakte een wens en * u * uitgekomen.
Als kussen werden het water zou ik je de zee, Als knuffels werden de bladeren die ik zou geven u een boom, maar als de liefde was het tijd, ik zou je de eeuwigheid.
Voordat ik je ontmoette ik heb nooit geweten wat het was; om te kijken naar iemand en lach zonder reden.
Ik hou van de manier waarop je mij gelukkig maken, en de manieren waarop je laat je zorg. Ik hou van de manier waarop je zegt: 'Ik hou van jou' en de manier waarop je er altijd.
Soms mijn ogen jaloers van mijn hart. Weet je waarom? Coz u altijd blijven dicht bij mijn hart en ver van mijn ogen.
Nog een maand, een jaar, een andere glimlach, een andere traan, een andere winter, de zomer een ander ook nooit willen een van hen door te brengen zonder jou.
Ik was nooit moe van dit leven en het is niet uit gaat als ik val twee keer, coz Ik weet dat elke keer dat ik val, je laat me niet de grond raken.
Je bent als de zon zo warm, je bent zoals suiker, zo lief ... je bent zoals je ... en dat is de reden waarom ik van je hou!
Ik heb graag veel, maar hield heel weinig, maar niemand is zo zoet als jij. Ik zou staan ​​en wachten in de werelden langste wachtrij, gewoon voor het plezier van een moment met jou.
Ik geloof dat God boven u hebt gemaakt voor mij om liefde, pakte hij je uit van de rest, omdat hij wist dat ik hou van je de beste!
Aan de hele wereld je iemand bent .... maar om iemand die je de hele wereld.
Ze leerde me dat een uur 60 minuten gelijken en dat een minuut gelijk aan 60 seconden, maar ze me nooit verteld dat een seconde zonder jou kan duren voor altijd!
Je hebt gewonnen mijn liefde nu Ik hou van je. Dit hart van mij geef ik aan jou. Dus hou het veilig als ik heb gedaan. Want je hebt twee en ik heb geen!
Elk leven in deze wereld is beschilderd door eigen handen Gods, dat is waarom ik dankbaar ben God, want toen hij mijn leven schilderde hij opgenomen een mooie kleur die je is ..!!.!!.
Ik vond veel mensen en miste heel weinig, maar niemand is zo bijzonder als je! Ik zou staan ​​en wachten in 's werelds langste wachtrij gewoon voor het plezier van het samenzijn met JOU!
Lees meer over:; Sweet dingen te zeggen tegen je vriendje; Cute berichten die naar je vriendje; Cute berichten voor Hem; Dus wat wacht je nog op? Kies een bericht uit deze schattige berichten naar je vriendje te verlaten en laat hem ontdekken en genieten van de nieuwe, zoete en de meest romantische kant van jou.

No comments:

Post a Comment