Thursday 5 April 2012

Schattig berichten voor Hem

Wanneer de pieptoon van zijn boodschap toon opent naar een schattig bericht van u, het brengt een glimlach op zijn gezicht. Schattig sms-berichten voor hem kan echt zijn dag. Echter niet dat woorden tot u komen elke keer als je wilt leuke berichten te sturen voor je vriendje. Soms zijn de gevoelens zijn goed, maar je kunt niet de woorden vinden om uit te drukken. U mag gerust en denken te veel dingen om hem dat nog steeds niet tot de essentie te vangen zeggen. Laat maar. Hier zijn een paar leuke berichten voor hem die u kunt verzenden op elk moment van de dag. Om ze wanneer je maar wilt, ze als uw sjablonen, zodat u nooit draaien op leuke dingen om je vriendje te sturen op te slaan. > Verder lezen
Cute berichten voor Hem tot uw beschikking!
Zoete teksten te sturen naar je vriendje; Liefde begint met een lach, groeit met een kus en eindigt met een traan. Maak je geen zorgen het begint weer met een tekst! ; De grootste uitdaging in je leven is om iemand te vinden die alles weet je fouten en verschillen, maar toch graag je omhelst met zo veel liefde. Ik vond het een You. ; Als een ster zou vallen voor elke keer dat ik mis je, de hemel leeg zou zijn door nu en ik zal missen je weer helemaal opnieuw. ; Ik kook ontbijt voor je. Ik begin het mengen van geluk, geloof en wijsheid. Voeg veel begrip, een pint van hoop en een lepel van de Liefde; top met veel van de glimlach. Goedemorgen. ; Gisteravond Ik kijk naar de hemel en maakte een eenvoudige wens op de grote heldere ster. Wil je weten wat ik wens?.Ik zou willen dat u veilig zijn, gelukkig, gezegend, niet alleen een dag, maar altijd. ; Ergens, iemand droomt van uw glimlach en vindt uw aanwezigheid in het leven zo de moeite waard. Dus als je eenzaam bent, bedenk dan dat het waar is dat iemand, ergens, denkt aan je. ; Lees meer over; Sweet Good Night tekstberichten; tekstberichten; Cute SMS-berichten te sturen naar je vriendje; U mijn dag opvrolijken met het geluid van je stem, je brengt zo veel gelach en liefde, je bent alles voor mij en ik was zo gezegend wanneer God u hierheen gestuurd voor mij. ; Er zijn 12 maanden per jaar ... 30 dagen per maand ... 7 dagen per week ... 24 uur per dag ... 60 minuten per uur ... maar slechts een zoals je in een mensenleven. ; Grote denkers bevat ideeën, oplossingen en de redenen; wetenschappelijke geesten formules bevatten, theorieën en cijfers; mijn geest bevat alleen jij! ; Wat is liefde? Het is wat maakt uw mobiele telefoon ring elke keer als ik SMS-berichten versturen. ; Als de liefde kan worden vermeden door simpelweg onze ogen sluiten, dan zou ik helemaal niet knipperen, want ik wil niet een tweede pas laat na een daling van de liefde met je mee. , Ik gebruikte om te denken dat niet dromen te doen uitkomen, maar dit veranderde al snel het moment dat ik mijn ogen gelegd op jou. ; Wanneer de situatie je krijgt down, denk er iemand in de hemel die u en horloges houdt over je heen en er is iemand op Aarde who cares.Ik doe; Woorden beginnen met ABC. Nummers beginnen met 123. Muziek begint met do, re, mi. En vriendschap begint met jou en mij! ; Lees meer over; Cute berichten die naar je vriendje; Cute-berichten te verzenden, romantische teksten te sturen naar je vriend, en regen en zonneschijn niet altijd samen te komen. Dag en nacht nooit samenvallen. Maar jij en ik, wat ze ook zeggen, is voor mij de perfecte match. ; Er is een oceaan tussen ons. Bossen en bergen houden ons uit elkaar. Ik ben misschien niet supervrouw, maar geef me een tweede en ik zal vliegen tussen de landen om u mijn liefde. Heb je ontvangen? , Ik kan opraken van de boodschap aan de tekst die u. Ik kan uit te lopen van grappen. Ik kan ook opraken van de batterij of zelfs een cent, maar mijn hart zal niet opraken van de ruimte voor u! ; Sherlock Holmes was een idioot en Robert Watt was een dwaas. Een daarvan was een detective, de andere uitgevonden radar. Maar geen van hen ooit ontdekt je. Ik ben een genie! ; Wanneer de tijd komt kan ik niet meer lachen, maak je geen zorgen over mij, ik weet wat te doen. Ik kom net kijken in een hoek en denk aan jou. Niemand anders kon me gelukkig maken zoals de manier waarop je doet. ; Iedereen wil de zon die brandt je leven. Maar ik zou liever jouw maan, dus ik kan op u schijnen tijdens uw donkerste uur als je zon niet rond. ; Als ik de brieven HRT had, kan ik EA aan een hart-of een U krijgt en pijn te krijgen. Maar ik heb liever kiezen voor U en gekwetst dan een hart hebben zonder U.; Lees meer op; Romantische tekstberichten; SMS-berichten naar Zeg Ik hou van jou, Waar wacht je nog op? Kies een van deze schattige boodschappen voor hem en stuur ze naar hem met liefde! Houd sms'en!

No comments:

Post a Comment