Wednesday 25 April 2012

Romantisch Quotes voor Hem

Er wordt gezegd dat de beste en mooiste dingen in deze wereld niet kan worden gezien of gehoord, maar moet worden gevoeld met het hart. Liefde is een van die dingen. Het is waar dat moet men voelt de liefde, maar het is ook waar dat de liefde moet worden uitgedrukt, zodat het kan worden gevoeld! En wat kan een betere manier om je liefde te uiten, dan romantische quotes? Romantisch koersen voor hem zijn bedoeld om stem te geven aan je diepe gevoelens, dat je probeert uit te drukken, maar niet kunt vinden woorden voor! Van eeuwen hebben mensen gebruik gemaakt van Love Quotes om hun liefde te uiten, en dat is de reden waarom de liefde citaten van Shakespeare of liefde citaten van Romeo en Juliet waren en zijn, zo beroemd! Hier is een moderne versie van de romantische citaten voor vriendje. Meer over romantische quotes en gezegdes.
Romantisch Quotes voor Hem
Ik rende de deur, opende de trap,, zei mijn pyjama en op mijn gebeden -; uitgeschakeld mijn bed, tuimelde in mijn licht, en dat allemaal omdat ze kuste me goede nacht! - Anoniem.
Ik ben al verbaasd dat mannen konden martelaren voor hun geloof sterven -, ik heb shudder'd in. , Ik huiver niet meer. , Ik kan martyr'd voor mijn religie, Liefde is mijn religie; En ik kon sterven voor. , Ik kon sterven voor jou. - John Keats.
Zo dierbaar Ik hou van hem, dat met hem; alle sterfgevallen ik kon verdragen. ; Zonder hem, live geen leven. - William Shakespeare, van 'Romeo en Julia' van de film.
Uw stem maakt me sidderen binnen, en uw glimlach is een uitnodiging, want mijn fantasie om te gaan wild. - Anoniem.
Liefde maakt het mogelijk om je diepste gevoelens en in het klein; angsten in de palm van je partner de hand, in de wetenschap, ze zullen met zorg worden behandeld. - Carl S. Avery.
Welterusten! Welterusten! ; Parting is zo'n zoete verdriet, dat ik zal zeggen welterusten til worden morgen. - William Shakespeare.
Liefde komt als manipulatie stopt, als je meer over de andere persoon dan over zijn of haar reacties op je denkt. Als je durft te volledig te onthullen jezelf. Als je durft te kwetsbaar zijn. - Dr Joyce Brothers.
Liefde is een fanclub met slechts twee ventilatoren. - Anoniem.
Mannen willen altijd een vrouw de eerste liefde. Vrouwen hebben een meer subtiele instinct: Wat ze willen is een man de laatste romance. - Oscar Wilde.
Liefde is samengesteld uit een enkele ziel bewonen twee lichamen. - Aristoteles.
Liefde maakt de wereld rond gaan. Liefde is wat maakt de rit moeite waard. - Franklin P. Jones.
Mijn hart voor jou is gegeven:, Oh, geef jou aan mij
We sluiten ze op elkaar,, En gooi de sleutel weg. - Frederick Saunders.
Ik hou van je - ik hou van je,, 't Is alles wat ik kan zeggen: Het is mijn visie in de nacht,; Mijn dromen op de dag. - Thomas Hood.
Je weet haar liefde als hij je ziet, niet wat iedereen ziet. Wanneer hij kan zeggen dat je mooi bent, zelfs op uw slechtste dag. - Anoniem.
Meer over de liefde citaten en uitspraken voor hem en crush koersen en liefde.
Wat meer romantische Quotes for Boyfriend
Ik wist dat ik van je hield toen ik me realiseerde dat er niemand anders was ik liever zou lachen, huilen en maak herinneringen. - Anoniem.
Te leven in deze wereld, moet u in staat om drie dingen doen: lief te hebben wat sterfelijk is; om het tegen je botten te weten dat je leven ervan afhangt, en wanneer de tijd komt, los te laten. - Mary Oliver.
Ik hou van jou niet als iets prive en persoonlijk, is mijn eigen, maar als iets universeels en waardig van liefde die ik heb gevonden. - Henry David Thoreau.
Als ik kon een deel van u zijn, zou ik je tranen. Worden opgevat in je hart, geboren in je ogen, leven op je wangen, en sterven op je lippen. - Anoniem.
Vandaag betrapte ik mezelf glimlachend voor geen enkele reden ... toen realiseerde ik me dat ik je denken. - Anoniem.
Liefde is het geven van iemand die de macht om u te vernietigen ... maar vertrouwen ze niet te doen. - Anoniem.
Gisteravond keek ik op en overeenkomt met elke ster met een reden waarom ik van je hou, ik was geweldig doen, totdat ik liep uit sterren. - Anoniem.
Als ik ingedrukt om te zeggen waarom ik van hem hield, voel ik me het kan alleen verklaard worden door een antwoord: Omdat hij het was, omdat ik het was. - Montaigne.
Toen ik klein was had ik een teddybeer dat al mijn geheimen bewaard, gedeeld al mijn avonturen en veegde al mijn tranen. Vroeger dacht ik dat niemand zou ooit zijn plaats innemen dan zal ik je gevonden! - Anoniem.
Ik maakte een wens en * u * uitgekomen. - Anoniem.
Gisteravond Ik omhelsde mijn kussen en droomde van jou ... Ik wens dat ik ooit droom had over mijn kussen en ik zou knuffelen je. - Anoniem.
Dat waren enkele van de beroemde romantische koersen voor hem. Deze romantische offertes voor vriendje, zal zeker indruk op uw Prince Charming en breng je twee, meer dichterbij. Meer beroemde citaten op de beroemde en romantische liefde citaten citaten en gezegden.

No comments:

Post a Comment