Monday 16 April 2012

Gebrek aan empathie in relaties

Opgegroeid in een, vrij veel prefect familie, het gebrek aan empathie in relaties is niet ingevoerd om me tot ik zag een van de familie van mijn vriend. Nou, het kan verschrikkelijk zijn. Een relatie, een relatie met een persoon die mist empathie kan erger zijn dan alleen zijn in het leven. Gebrek aan empathie in relaties kan breken een persoon beneden. Ik heb gezien hoe mensen verliezen alle hoop van elke vorm van empathie van de wereld. In feite de meerderheid van de gebroken huwelijken (wegens gebrek aan empathie), leiden tot de kinderen die geen geloof hebben in de instelling van het huwelijk. Ben je er doorheen te gaan? Ik zal proberen om u te helpen.
Oorzaken gebrek aan empathie; De eerste vraag die zou komen om de geest zou zijn wat de oorzaak van dit gebrek aan empathie?. Een ding dat men moet begrijpen is dat we niet altijd kunnen telepathisch onze emoties en gevoelens te communiceren met elkaar. Het vereist openheid.
Sommige mensen zijn niet in staat om te begrijpen emoties van mensen. Zij beweren dat zij dus voor zeer praktisch en,, niet het belang van emoties te zien en te begrijpen. Deze mensen, doe het gevoel dat ze hun geliefden kwaad te keren, echter, zij geloven dat het nodig is. Je ziet, zien ze het leven vanuit een praktische invalshoek, waar wat is, is!. Als u nodig hebt om de band-steun trekken, trek je het. Ze kunnen niet begrijpen van de pijn achter de pull. Als zodanig vormen zij de vraag van de terughoudendheid over doen.
Anderen zijn niet precies ontbreken van empathie. Het vreemde is dat ze volledig bewust van de gevoelens van de persoon. Maar ze nemen genoegen met pijn aan de persoon. Meer nog, kunnen ze zelfs deze kennis gebruiken om de persoon te manipuleren. Echter, in bepaalde relaties, kan een gebrek aan empathie voor twee redenen. Ten eerste zou de persoon zijn psychopathische neigingen, en iets over de andere persoon hebben hem overstuur raken. Of zou de persoon gewoon iets tegen de tegenovergestelde persoon. In dergelijke gevallen, gebrek aan empathie in een relatie is een gevolg van bedrog in de relatie.
Gebrek aan empathie in het huwelijk; gebrek aan empathie in een huwelijk kan een vreselijke beproeving worden. Niet alleen voor degene die onderworpen is aan het gebrek aan empathie, maar om degene die niet wordt empathisch ook. Voor degene die onderworpen is aan het, de frustratie stijgt uit van het hebben van een partner die net niet begrijpt. Voor degene die niet wordt empathisch, de frustratie van het niet in een gezond huwelijk, kruipt in de latere.
Gebrek aan empathie in een huwelijk komt uit het gebrek aan begrip en vertrouwen. In de meeste huwelijken die ervaring gebrek aan empathie, is een vergelijkbaar patroon waargenomen. Opgemerkt wordt dat in het begin van de relatie, zijn ze gebruikt om te praten met elkaar over alles, en alles was heel mooi. Ze brachten de tijd samen, en de druk van de wereld waren mindere. Echter, later, de druk verhoogd, en de tijd die ze samen doorbrachten verlaagd. Ze nauwelijks kregen de tijd om te praten met elkaar over hun gevoelens. Meer over, wanneer zij proberen om te praten, waren ze meestal moe en prikkelbaar. Dit leidde tot gevechten. Als zodanig doorgegeven als de tijd, het tonen van gevoelens voor elkaar ook af. Uiteindelijk veroorzakend het gebrek aan empathie in relatie leidt tot een gewelddadige relatie.
De beste oplossing voor een dergelijk geval is een tweede huwelijksreis. Het concept van huwelijksreis vakantie is in principe aan het echtpaar in staat te stellen band met elkaar, fysiek, mentaal en emotioneel. Als zodanig, als je ziet dat deze band die je deelt breekt, is het tijd om weer te gaan voor een huwelijksreis. Maak er een lange. Geef elkaar, en samen breng wat quality time. Je kunt ook proberen koppels advies om de liefdevolle empathie dat als je eenmaal voelde en dan verloren te herwinnen.
Echtgenoten die een gebrek aan empathie als een effect van psychopathische neigingen, moeten ze naar een psycholoog te bezoeken en zelf behandeld te krijgen. Gebrek aan empathie is gewoon het begin. Dingen kunnen veel erger, niet in de hand in de tijd!
Gebrek aan empathie bij kinderen; gebrek aan empathie in een huwelijk, leidt vaak tot een gebrek aan empathie bij kinderen. Het blijft een feit, dat kinderen leren van het voorbeeld dat hun ouders in te stellen. Het is een onderdeel van de ontwikkeling van kinderen. Natuurlijk zijn er uitzonderingen en verschillen in perceptie. Maar blokkeren deze uitzonderingen kinderen krijgen beïnvloed door het gebrek aan empathie van hun ouders.
Als een kind ziet een van de ouders niet de zorg over de gevoelens van de ander, zal het kind verliezen het respect voor hen. In principe zal het milieu in het huis zeer narcistisch. Waarin iedereen geeft gewoon over zichzelf, en niet om te zien en te overwegen een ander gevoel. Meestal in een dergelijk geval, broers en zussen hebben de neiging om empathie te houden voor elkaar, maar het verliest voor hun ouders. Helaas, de ouder die zij de empathie verliezen, meestal, is degene die onderworpen is aan het gebrek aan inlevingsvermogen van de echtgenoot in de eerste plaats. Een ander neveneffect van het gebrek aan empathie bij kinderen, is dat later in het leven hebben ze de neiging om het geloof te verliezen in het huwelijk en de liefde. Het is meestal gevonden dat deze kinderen acute bindingsangst hebben en niet geloven in de liefde of het huwelijk.
De beste oplossing hiervoor is om affectie display in de voorkant van het kind. Laat hem weten dat zijn ouders de liefde en respect voor elkaar. Leer hem belangrijke waarden in het leven en hem laten zien hoe belangrijk het is om te volgen.
Ook lezen op:; Familierelaties, Gezonde Relaties Relatie Advies, gebrek aan empathie in relaties is een natuurlijk gevolg van een disfunctionele relatie. Men zou ook kunnen zeggen, dat een disfunctioneel relatie en het gebrek aan inlevingsvermogen in het een vicieuze cirkel vormen. Het doorbreken van de cyclus, moet je liefde en empathie te vinden in jezelf en deze delen met uw dierbaren. Het zal zwaar worden in eerste instantie, maar het is de enige kryptoniet voor dit kwaad. Dit is waar ik aftekenen! All the best!

1 comment:

  1. Hallo vrienden, mijn naam is Andrea Maria, uit Stockholm - Zweden. Ik lees goede opmerkingen over je goede werk, ik ben heel blij voor jullie allemaal, want ik heb hetzelfde geluk gevonden in mezelf, slechts een paar weken geleden las ik een goed getuigenis op soortgelijke blogsite op mijn werkkantoor, een opmerking van een dame Jennifer uit Madrid zei dat een geweldige man uit de Africana-land genaamd Dr. Oduduwa zijn ex-vriendje na 12 maanden van uiteenvallen terug kon nemen. Ik was gemotiveerd, ik probeerde contact te leggen met dezelfde Oduduwa via:
    {Dr.oduduwaspellcaster@gmail. com}
     voor een dringende oplossing om mijn huwelijk voor ongeveer 2 jaar te herstellen, ben ik gescheiden geweest. Onmiddellijk stuurde ik een e-mail naar Dr. Oduduwa, ik kreeg een onmiddellijk antwoord, hij vertelde me dat hij me kon helpen, hij zei dat mijn zaak te gemakkelijk voor hem is omdat hij in de loop van de jaren soortgelijke zaken heeft opgelost. Ik heb het geprobeerd, omdat ik niets te verliezen heb bij het proberen. Hij vereiste foto-afbeeldingen en kocht kaarsen en ander spellingmateriaal dat nodig was voor een succesvol resultaat. Twee dagen geleden, dinsdagmorgen nadat het liefdesspel was geactiveerd, kreeg ik een telefoontje van de man van mijn ex-echtgenoot, hij sprak zo vriendelijk tegen me en verontschuldigde zich voor het breken met mij dat het het handwerk van de duivel was en hij vond het erg jammer, Ik vergeef hem en bedank hem voor zijn terugkeer. Het was schokkend en een grote verrassing. Ik kan me nooit voorstellen dat het zo snel zal werken tot gisterochtend mijn man thuiskwam om me te ontmoeten en onze twee geweldige kinderen, we zijn allemaal blij als een gezin.
    Dr. Oduduwa heeft geweldige magische spellingskracht om het volgende op te lossen: ...
    1) hou van spellen om spellen te winnen
    2) Reset Lost Love Spells
    3) Echtscheidingen
    4) Echtgenoten van de echtgenote van de echtgenoot
    5) bindende spelling om voor altijd samen te leven
    6) Break-up spreuken
    7) Magische wortels en kruiden voor sterke opstanding en langdurige seks
    8.) Magische spelling wordt gepromoot in uw werkkring
    9) Magische spreuk om een ​​baby te krijgen. (vrouwelijke vrucht van de baarmoeder)
    noot Ik was wanhopig om mijn ex-liefdesman terug te krijgen, het werkt sneller, wanhopig op zoek naar een dringend resultaat om ware liefde en vrede in de huwelijksrelatie te herstellen om onmiddellijk contact op te nemen met Dr. Oduduwa. WhatsApp mobiel: +79268011965

    ReplyDelete