Tuesday 20 March 2012

Redenen waarom Ik hou van jou

Ik hou van je. Deze drie woorden kan veranderen van iemands leven. Tenminste als ze zijn bedoeld vanuit het hart. Liefde is een van de belangrijkste ingrediënten, en een belangrijke waarde in het leven. Ze zeggen dat alleen de gelukkigen liefde in het leven te krijgen. Dus als je die ene speciale persoon om lief te hebben, en die houdt van u terug, moet je om hen te laten weten waarom u hoe u zich voelt voelen. Deze redenen waarom ik hou van je bent wat onderscheidt liefde, van gemeenschappelijke draaien van de molen attractie! Ook ben ik van mening, dat in ware liefde, je moet in staat zijn om pin punt van de redenen voor de liefde. Dus, als je al deze redenen in je gevoelens voor de persoon te vinden, is het zeer waarschijnlijk, de liefde! Kijk ook op deze tekenen van verliefdheid, en wat is liefde?, Voor hulp.
No 1 Redenen Waarom Ik hou van jou, Je bent er altijd wanneer ik je nodig heb. Niet dat ik je alleen bellen als ik je nodig heb, of dat ik gebruik jou. Maar heb je een mogelijkheid om verder te kijken dan mijn zelf-beschermende Ik heb geen hulp nodig houding. Zie je dat ik hulp nodig heb, en je bent er. Geen vragen, geen verwachtingen, geen eisen. Soms, dwingt u mij om uw hulp te nemen. Het maakt mij boos, maar ik weet dat je het goed bedoelt.
No 2 redenen waarom Ik hou van jou; U irriteren mij op keer. Maar, ik heb nog lang voor u wanneer u niet aanwezig bent. U hebt de mogelijkheid om naar mij. Je stomme capriolen make me smile, lachen en boos. Maar, zelfs wanneer ik doe alsof ik boos of geïrriteerd, ik weet dat ik wil je gewoon aan mijn zijde. Uw bedrijf is meer waard dan al de verlegenheid in de wereld.
No 3 redenen waarom Ik hou van jou; Dit gedeelte bestaat uit twee delen. De eerste voor vrouwen en de tweede voor mannen.
Redenen waarom I Love Him, Hij beschermt me, zowel fysiek als emotioneel en voel ik me altijd veilig om hem heen. Als hij me ziet lopen door een menigte, zie ik zijn gezicht oplichten. Hij kijkt me met liefde en niet lust. Ja, ik weet dat hij verlangt me aanraken, maar hij heeft nooit zijn verlangens gedwongen over mijn comfort. Hij doet me niet sexy bellen, of heet, noemt hij me mooi. Wat meer is, als hij mij roept dat ik mooi voelen!
Redenen waarom I Love Her, ze is vrouwelijk, maar niet zwak. Ik weet dat onze belangen niet altijd overeen, maar ze maakt elke poging om mijn belangen een kans. Als ik een kamer binnenloopt, zie ik een glinstering in haar ogen. Ze is altijd een dame toen rond mijn vrienden, maar alleen ik weet het kind in haar. Als ze kijkt in mijn ogen, ik voel haar indringende in mijn ziel, wetende dat mijn diepste angsten en gedachten. Ze weet dat ik alle mensen, maar ze accepteert het als ik kinderachtig te krijgen, en zorgt voor mij als ik ziek ben. Ze is mooi!
Nr. 4 Redenen Waarom Ik hou van jou, Je maakte de poging om mijn vrienden te leren kennen. Ik weet dat je niet leuk allemaal. Maar, je was civiele met hen, en niet klagen over hen. U heeft deelgenomen aan onze groep evenementen en was aan mijn zijde. Net als mijn steun, mijn award en mijn trots. Verdedigde u mij als mijn vrienden probeerde mijn zaak te nemen, en trok mijn been. Je bent mijn beste vriend.
Nr. 5 Redenen Waarom Ik hou van jou; U stelde me voor aan al je vrienden. Niet omdat ik was bijzonder geweldig, maar omdat je geloofde dat ik was. U opgeschept over mij naar uw vrienden en het stelen van blikken hield de hele weg. Je klaargestoomd mij voordat ik haar ontmoet, en hield mijn hand als je dacht dat ik zou zenuwachtig. Na zijn ontmoeting met al je vrienden, je vertelde me hoe geweldig ik was. Ik zag je later bel je vriend (als je dacht dat ik sliep), en zeggen dat ik niet geloof ik eindelijk de liefde gevonden!. Ik was geraakt!
U kunt ook kijken op deze liefde citaten uit Romeo en Juliette en korte liefde gezegden. Ze zijn erg romantisch!
Meer artikelen over de liefde:; Liefde in verschillende talen Beste manieren om te zeggen Ik hou van jou; liefde heeft haar eigen Body Language, er zijn veel meer redenen voor liefdevolle iemand. Maar de redenen waarom je van iemand houdt, dat heb ik hierboven gegeven, waarschijnlijk heeft u de hint van hoe het gaat. U kunt ze als redenen voor waarom ik hou van mijn vriendin, of de redenen voor waarom ik hou van mijn vriendje of redenen waarom ik hou van die persoon die niet weet hoe ik echt voelen. Ik weet dat mijn redenen niet als liefde citaten van Shakespeare, maar ze zijn zeker waar! Toen in de liefde, moet je vrienden. Altijd eerlijk en nooit strooilicht. Liefde komt met veel vertrouwen, en nooit laat (ik denk dat ik het eens met Celine Dion over dit). Dus, wanneer je die o-zo bijzonder persoon, die het verdient jouw liefde te vinden, hou hem / haar, en geniet van elk moment. Voor de liefde klopt, maar een keer, en zelden komt terug wanneer de deur wordt niet beantwoord! Dit is waar ik aftekenen!
PS: Ik weet dat zelfs mijn mannelijke lezers kreeg emotioneel bij het lezen van dit. Ik vind het niet erg als je een Dit is zo cheesy reactie in de voorkant van je vrienden. Zolang je weet dat het klopt!

No comments:

Post a Comment