Sunday 4 March 2012

Hoe maak je een Break Up Survive

Ja, ik weet dat het verschrikkelijk is om te gaan door middel van een break-up. De gevechten, de misverstanden, de bewegende uit en de tijd alleen, maken het leven zoveel moeilijker, en laat iedereen zich afvragen hoe een pauze te overleven up. Bryan Adams sprak de emotionele golf zo mooi in zijn liedje When You're Gone in het vers,, ik heb zwerven rond het huis de hele nacht,, Vraagt ​​u zich af wat de hel te doen,, ik probeer te concentreren, maar alles wat ik kan bedenken,; Is je.; Nou, de telefoon niet ring cuz mijn vrienden is niet thuis,, ik ben moe van wordt helemaal alleen,, Heb je de tv op, cuz het spelen van de radio's songs die doen denken aan mij, van jou.
Zelfs als het is de ergste breuk in de geschiedenis van de relaties, het is natuurlijk voor iemand om iemand van wie ze een relatie gedeeld met missen. Niet omdat u niet kunt vinden iemand anders of iemand beter, maar omdat hun aanwezigheid had een deel van je leven. Het is natuurlijk als thats wat u doormaakt, en het is zeker niet het einde van de weg. Het enige wat u hoeft te doen is werken aan weten hoe je een break-up te overleven, op een gezonde manier. Dat, mijn lieve, is wat ik hier ben om u te helpen.
Wanneer in het proces van de overlevende een break-up, eerst en vooral, moet u stoppen met niemand de schuld geven; Tip # 1 - Hoe een break-up Survive. Ook was het niet jouw schuld was evenmin uw ex-partner. Het was gewoon het einde van een draad - de relatie had tot op zekere dag te eindigen, en dus het deed. Deze filosofie zal u helpen uw geest helder van alle schuld en de woede. Vaak zijn mensen, vooral vrouwen, geven zichzelf de schuld voor de break-up, ook al was de andere partner de schuld van. Doe dat niet, mijn liefje. Zodra u het reine te komen met het feit dat de relatie was anyways sterven, zal je opgelucht dat het eindelijk voorbij is. Dit zal u helpen een groot deel in het omgaan na een break-up. Lees voor meer informatie over positief zelfbeeld affirmaties die je zullen helpen in dit proces wederopbouw.
Hoe maak je een Break Up Survive - Tip # 2; Ok! Dus, heb je het een week rouw en het huilen de hele nacht. Het is nu tijd om de controle over je leven terug te krijgen. Vergeet niet dat dat de enige die geen zeggenschap heeft over de teugels van je leven .. je is! Meer nog, je hebt een leven, lieverd, en alleen maar omdat je een relatie had break-up, het is niet het einde van uw leven ook. Starten met het uitvoeren van uw reguliere activiteiten. Ga aan het werk, uw lessen bij te wonen, weer naar je favoriete cafe of kroeg. In het kort, want je leven, moet je. Er zijn geen twee manieren over. Vaak wordt gezien dat, ondanks de tegenstrijdige perceptie, het overleven van een break up voor mannen moeilijker is in vergelijking met vrouwen. Dude! Chill out, ga hangen met je vrienden! Lees voor meer informatie over tips voor het krijgen van meer dan een break-up en gaan na een break-up.
Hoe kan ik een break-up Survive - Tip # 3; overleven van een opbreken van vrouwen lijkt hardere, omdat door de natuur vrouwen zoals stabiliteit, op een gemiddelde. Vandaar dat de verstoring veroorzaakt door de break-up kan ervoor zorgen dat ze zich depressief voelt voor de nieuwe leegte in hun leven. Nou schat, dat is heel normaal. Maar aan het eind van de dag, moet je get over it. je nodig hebt om jezelf te bevestigen, van de zeer clichematige, maar ook nuttig lijn Als u alleenstaand bent vandaag, fret niet. Het is alleen maar omdat van uw toekomstige partners gebeden. Ja, ik weet het is erg die er zijn, maar op een serieuze noot, alleen maar omdat een relatie niet uit te werken, betekent niet dat niemand in de toekomst zal, toch? Lees meer over de relatie tussen problemen en hoe te weten een pauze hendel omhoog.
Hoe kan ik een break-up Survive - Tip # 4; Post break-up is het tijd voor schelden naar vrienden. Het helpt echt. Niet alleen omdat je vent alles uit de agressie of emotie binnen, maar ook omdat u bedrijf ten alle tijden. Hun positiviteit zal zeker aanstekelijk op u en helpen u als goed. Meer nog, de meeste relaties zie mensen besteden minder en minder tijd met hun vrienden. Ja, nu is het tijd om het te maken aan hen. Ontmoeten met hen regelmatig hangen en alles doen wat routine voor je was vóór. Het geeft je een gevoel van vertrouwdheid en comfort, evenals geluk. Lees meer over hoe om te gaan met een break-up en het omgaan met een break-up weten.
Hoe kan ik een break-up Survive - Tip # 5; Dit is een van mijn favoriete methodes om te overleven na een break-up. Ik geloof in de filosofie dat een gezond lichaam leidt tot een inhoud en gezonde geest. Ja, werken, deelnemen aan een sportschool, gaan rennen elke dag. Oefening releases endorfines die ons een goed gevoel en gelukkig. Regelmatige lichaamsbeweging zal niet alleen je fitter, maar ook gelukkiger van. Let's face it, er goed uitzien zal u helpen het gevoel nog beter, toch? Het zij zo yoga of gym-ing, weerstand opleiding of joggen, iets dat helpt je werk uit te zweten, voor u zal werken.
Een van de eeuwenoude technieken om een ​​break-up te overleven is om verder te gaan en een rebound-relatie hebben. Dat is een relatie die maakt u zich beter voelt, maar niet een die je een specifieke emotionele gehechtheid aan hebben. Zoveel van dergelijke relaties werken, zou mijn suggestie zijn om ze te vermijden. Het kan een neveneffect van krijg je ook bevestigd in de relatie, zoals die van de ene verslaving naar de andere. Dus, concentreren en focussen op jezelf en je moet kunnen om te zien hoe een breuk overleven up. Dit is waar ik aftekenen! All the best.

No comments:

Post a Comment