Thursday 29 March 2012

Buiten Hout Shutters

Het was een zonnige ochtend en ik neuriede mijn favoriete tune terwijl u uit het raam dat opende in mijn achtertuin. Een schrille piep onderbroken mijn lied en ik begon om te zien waar het schrille geluid vandaan kwam. Enige tijd, zag ik een vogeltje zit bovenop een boom in mijn tuin. Waarschijnlijk was zij niet op zoek in door het raam, het was er naar te kijken! Ja het was. Het leek te bewonderen in het venster ontwerp, terwijl kijken naar het geëtste glas van de gordijnen die opgerold met de wind en de nieuw geïnstalleerde exterieur houten shutters, dat gaf het raam een ​​elegante uitstraling. Ik voelde me trots op mijn keuze van de luiken. Ik voelde me gevleid toen een paar meer vogels stroomden naar dezelfde boom en begon te zoeken bij het raam, ze leek te zijn me te vertellen dat ze het venster design vond! Maar ik besefte al snel, ik was stretching mijn verbeelding een beetje te ver. Eigenlijk was ik in mijn eigen wereld van gedachten terwijl ze in de hunne. - Een pagina uit het dagboek van Marie, een creatieve schrijver.
Niet veel van u zou kunnen hebben verdiend bewonderaars dat Marie had, maar ik ben zeker dat u wilt gewaardeerd te worden voor uw keuze van de buitenkant van uw huis. Het vaak zo gebeurt het dat we alle inspanningen om de interieurs van ons huis verfraaien en gemakkelijk voorbijgaan aan de buitenkanten te nemen. We denken zelden van hoe ons huis eruit moet zien van buitenaf. Nou, heb je nagedacht over hoe je prachtig ontworpen ramen kijken van buiten het huis? En wat maakt ze er de manier waarop ze doen? Ja, het is de buitenkant luiken. Luiken dienen als een van de beste raambekleding en geven alle ramen een uniforme uitstraling. Ze beschermen ook de ramen tegen barre weersomstandigheden en bewaken van de interieurs van hitte en vochtigheid.
Exterieur luiken, met name de houten degenen worden gebruikt sinds een lange tijd. De meeste Amerikaanse huizen van de jaren 1920 had authentieke exterieur houten shutters. De praktijk van het installeren van buitenhout luiken was ook gangbaar in Engeland en Europa. Wat is er zo speciaal aan exterieur houten shutters? Ten eerste geven ze een 'authentieke' look aan je huis, ze zijn zeer duurzaam, ze bieden een uitstekende bescherming tegen extreme weersomstandigheden, en vooral, ze zijn zeer klantgericht. In het algemeen, ze zijn verkrijgbaar in bouwmarkten.
Exterieur houten shutters outclass PVC of vinyl rolluiken in kwaliteit. PVC en vinyl venster rolluiken afgebroken in kleur en structuur en vervangen moeten worden in minder dan 5-6 jaar. Maar, dit is niet het geval met houten shutters, ze vergen minder onderhoud en kunnen tientallen jaren meegaan. Alles wat ze nodig hebben is af en toe schilderwerk. Veel hout kleur en bescherming van het hout producten zijn verkrijgbaar in de markt. Je hebt een breed scala van hout kleuren en sprays om uit te kiezen en het herschilderen van de luiken kan uw huis een frisse uitstraling.
Buiten Hout Sluiter modellen
Panelen: Deze exterieur houten shutters traceren hun oorsprong aan de Europese stijl van de architectuur. Ze zijn afgestemd op sierlijke huizen in San Francisco en het huis appartementen in Pittsburgh. U kunt kiezen uit gerezen, verzonken of vlakke panelen. Panel exterieur houten shutters zijn meestal opgebouwd uit duurzame houtsoorten. Hun installatie vergt hak-, lijmen en nieten hen.
Spiegellamel: ventilatiespleten exterieur houten shutters zijn latten dwars over sluitertijd frames, met kleine openingen tussen de lamellen. Ze zorgen voor een goede ventilatie en bieden ook bescherming tegen wind en sneeuw. Ze zijn gebouwd in duurzame houtsoorten, meestal mahonie of ceder. Ze komen in zowel bedienbaar en vaste stijlen, met of zonder huif staven. In dit buitenhout sluitertijd patroon, heb je een ruime keuze in breedtes jaloezie en paneel configuraties. Louvered houten shutters geven een verbluffende look aan grote huizen met veel ramen.
Raad van bestuur en Batten: Deze exterieur luiken zijn gemaakt van dikke houten platen, meestal met behulp van ceder of mahonie. U kunt kiezen tussen open of gesloten boord en lat houten shutters met de breedte en afstand die past bij uw behoeften. Wanneer het gesloten is, deze houten shutters geven schaduw en beschermen het huis interieur van hitte en vochtigheid. Hun structuur lijkt op die van shutters gebruikt in het noordoosten van koloniale periode. Indien uitgerust met orkaan lambrisering, kunnen deze luiken fungeren als orkaanblinden. Traditioneel gebruikt op schuren, boord en batten houten shutters zijn een goede optie voor zomaar een soort van huis.
Bahama: Ze zijn ook bedoeld als Bermuda rolluiken en helpscherm zonlicht en beschermt het huis van stormen en zware regenval. Bahama shutters zijn geschorst uit de woning met behulp van exterieur scharnieren, zodat zij swing omhoog en weg van de structuur, en open en sluiten met de hulp van een draagarm. Het algemeen, een Bahama sluitertijd is voldoende om een ​​gehele venster te dekken. Omdat deze houten luiken-project naar buiten, balanceren ze de look van hoge slanke gebouwen. Deze exterieur houten shutters zijn populair onder degenen die woonachtig zijn in regio's gevoelig voor stormen en orkanen.
Exterieur houten shutters kan worden aangepast aan uw interieur aan te vullen. Cedar is een van de meest populaire keuzes van hout voor buitentoepassingen luiken. U kunt echter kiezen voor een van de verschillende soorten hout, afhankelijk van uw smaak en behoeften. U kunt accentueren hout rolluiken door te schilderen of beitsen hen. U kunt een heel ander buitenhout sluitertijd ontwerp door het zetten van uw houtbewerkingsvaardigheden aan het werk.
De ramen van je huis zijn uw 'vensters' naar de buitenwereld! Ze verwelkomen natuurlijke licht en de verfrissing van de wind. Zij zijn uw interface om te communiceren met de buitenwereld. Dus, ga je gang en doen ze een gunst door ze hun broodnodige bescherming in de vorm van exterieur luiken.

No comments:

Post a Comment