Friday 17 February 2012

Wanneer om een relatie te beëindigen

Wat brengt mij bij dit artikel over wanneer een relatie te beëindigen schrijf is het verhaal van mijn vriend Joanne. Zo'n vier jaar terug Joanne ontmoet Keith en haar leven leek te zijn veranderd. Ze was altijd een happy-go-lucky en een bruisend meisje. Maar Keith maakte haar gaan over de maan. Ik was erg blij voor haar. Maar dit geluk voor mij als voor Joanne was van korte duur. Hoewel voor de eerste zes maanden werd ze duizelig, naarmate de tijd verstreek, ging het bergaf gaan. Het is jaren geleden dat ik heb gehoord haar zeggen iets aardigs over haar relatie met Keith. Ik denk niet dat ze begrijpt het zelf, maar elke keer als ze praat over hem, realiseer ik me dat ze emotioneel misbruikt. Ze heeft haar kapsel veranderd. Ze draagt ​​kleuren dat ze ooit verafschuwde. Ze was een foodie maar nu al eet ze wordt gekookt voedsel. Niet bewust van de transformatie die zij doormaakt, mijn vriend lijkt gewoon te zijn voorzien van de relatie, omdat ze moeten. Joanne's relatie heeft mij een beter begrip over het herkennen van de tekenen van een slechte relatie en weten wanneer te beëindigen. In de volgende lijnen Ik met u delen wat ik leven geleerd mijn vriend.
Tekenen dat u vertellen wanneer u een relatie te beëindigen
Argumenten: Aangezien er geen twee individuen zijn spiegelbeelden, argumenten en relatie problemen zijn gebonden aan opduiken. Argumenten lijken op het moment frustrerend. Echter, het is een manier waardoor een relatie rijpt ook. Het punt is hoe twee mensen omgaan met de verschillen in mening dat ze hebben. Probeer je partner aanpak op een later tijdstip, met de punt. Probeert hij te begrijpen of reden mee in een kalme manier? Of zulke argumenten altijd nare draai en niemand van u lijken te kunnen om de anderen te standpunten te zien? If laatste het geval is betekent dit dat jullie allebei diepe verschillen in uw overtuigingen. Er zijn een aantal verschillen dat men moet leven. Anderen kunnen in de buurt gewerkt worden. Het punt is hoeveel beiden kan je leven met hen.
Verraad: Vergissen is menselijk ... Ik zal niet vul de rest van het gezegde, omdat ik niet willen dat de andere partner om God te zijn en de ene als hij doorgaat bedriegt haar vergeven. Maar ja, wij allen begaan fouten. Echter, het punt vermeldenswaard is als we genoeg zorg voor onze partner niet dezelfde fout over en weer verbinden. Ontrouw kwetst en als je geweest een van de vele ongelukkige degenen te hebben geleden daaruit, praat it out met je partner. Als hij / zij cares voor u, zou je nooit doorlopen de pijnlijke episode ooit. Maar als uw partner cheats weer op je, denk je dat hij / zij de moeite waard is je tijd en genegenheid?
Manipulatie: Een gezonde relatie is gebaseerd op vertrouwen. In het geval een partner wordt het manipuleren van de andere voor persoonlijk gewin wordt het een eenzijdige aangelegenheid die niet kan worden genoemd een relatie. Dit kan vaak optreden in het geval van paren waar een financieel of maatschappelijk goed af in vergelijking met de andere. Het helpen van de andere tijden of zelfs de meeste van de tijd is goed. Maar wat je moet overwegen is dat als hij / zij is tevens bereid om uw behoeften te voldoen op welke wijze hij / zij kan? In het geval dat je partner lijkt lief en aardig alleen wanneer hij / zij heeft wat gunsten van je, het is tijd dat je gaf je relatie een serieuze gedachte.
Emotionele mishandeling: Relaties zijn gebaseerd op het gevoel van liefde en zorg. Als twee mensen betrokken zijn zij het romantisch of anderszins, is het over het accepteren van elkaar zoals ze zijn. Wat ik specifiek over is emotioneel misbruik. Als uw partner is voortdurend klagen over de manier waarop je kijkt of de manier waarop je je gedraagt, is het tijd om verder te gaan. De invoering van enige moeite om de andere persoon dan af en toe is goed, maar als het streven gaat gewaardeerd worden en de eisen om 'change' lijkt nooit eindigende, moet worden opgevat als een teken van de beëindiging van een slechte relatie.
Lichamelijke mishandeling: Liefde voor iemand en het veroorzaken van pijn om hem niet kan hand in hand gaan. Fysieke mishandeling moeten worden behandeld op de eerste instant. Woorden als, ik hou van je baby. Ik dacht dat ik verloor mijn geest is geen excuus voor hem om ertoe leiden dat u pijn. Als hij misstanden u of uw kinderen weer, niet twee keer nadenken voordat het beëindigen van de gewelddadige relatie.
Vragen te stellen voordat het beëindigen van een relatie; Heeft u beiden willen en proberen om tijd te besteden met elkaar? ; Zijn je doelen, worden zij met betrekking tot carrière, kinderen, familie of persoonlijke ruimte, die vergelijkbaar? ; Gewoon gaan zitten en snel de namen van de mensen die je graag om tijd te besteden met Jot. Heeft uw partner naam komen in dat? ; Wederzijds respect is een van de kenmerken van een gezonde relatie. Heb je het in de jouwe? ; Als antwoord op al deze vragen negatief zijn, dan is het een teken dat je in een relatie die niet kan worden uitgewerkt.
Het is moeilijk om een ​​partner te vinden who cares. Argumenten en misverstanden zijn er zeker van te komen in elke relatie. Echter, deze zijn geen redenen om uit elkaar te gaan. Laat geen middel onbeproefd gelaten in het maken van de relatie te werken. Echter, niet verliest uw gebruiksgemak. Niet ontkennen dat de borden die aangeven dat wanneer een relatie te beëindigen. Vergeet niet om Vergissen is menselijk ...

No comments:

Post a Comment