Sunday 5 February 2012

Waarom mensen liegen

Liegen is moreel verkeerd en is altijd afgeraden, maar het komt van nature bij de mens. Het is ironisch dat bedrog wordt beschouwd als 'eerlijk in de liefde en de oorlog'. Er zijn verschillende soorten van leugens, namelijk. Een leugentje om bestwil, fabricage, een nobele leugen, een leugen-to-kinderen, enz. Er zijn verschillende redenen waarom mensen liegen, angst is een van de meest prominente. Laten we eens kijken naar de andere antwoorden op waarom mensen liegen.
Waarom mensen liegen: persoonlijke redenen; om straf te ontsnappen is een van de meest voor de hand liggende redenen waarom mensen liegen. Wanneer een persoon zich bewust is dat hij zal worden gestraft voor zijn daad heeft hij de neiging te liggen. Het is een natuurlijke menselijke reactie reflexieve zich te distantiëren van verkeerde handelingen of fouten. Dit wordt algemeen gevonden in kinderen en leugenachtige kinderen hebben een enkel motief, dat is om uit de problemen.
Een andere veel voorkomende reden voor het liegen is dat mensen willen hun imago verbeteren in het bijzijn van anderen. Ze voortdurend willen zich profileren als een goede, beleefd, succesvol, etc., kortom, in het bezit alle positieve menselijke kwaliteiten. Overdrijving en bluffen zijn twee andere soorten van leugens en zijn methoden vastgesteld door mensen om indruk te maken of anderen te misleiden.
Hoewel we weten allemaal dat relaties zijn gebaseerd op vertrouwen en eerlijkheid, liefhebbers meestal liegen tegen elkaar of bewaren van geheimen. Misleidende iemand in liefde is een onvergeeflijke misdaad, als, als het ontdekt, kan leiden tot wantrouwen, twijfel en een verbroken relatie. Vreemdgaan op echtgenoten door te liegen is een schadelijke manier van misleiding. Mensen liegen in relaties tot de goodwill voort te zetten en ook om de partner te imponeren. Er kunnen ook andere schadelijke drijfveren achter misleiding.
Waarom mensen liegen: sociale redenen, mensen liggen in de samenleving te kijken aangenaam, om goede betrekkingen te handhaven en niet eens zijn met anderen te voorkomen. Deze leugens staan ​​bekend als 'White Lies'. Mensen hebben de neiging om meer te liegen wanneer met het bedrijf. In een dergelijke situatie, is er geen verschil tussen een man liggen of een vrouw liggend. Mensen liegen om de privacy over jezelf en anderen te beschermen en ook te handhaven eigenwaarde en zelfrespect. Liegen is niet beschouwd als schadelijk en misleidend als iemand leugens te onthouden van pijn gevoelens van anderen.
'Lying door omissie' is beschouwd als een essentieel onderdeel van het bedrijfsleven, bij een verkoper opzettelijk een misvatting door het weglaten van bepaalde feiten schept. In het bedrijfsleven, kan een noodzaak om te liegen, om goede betrekkingen te onderhouden of zelfs om producten te verkopen. Liggen voor een bedrieglijke winst wordt beschouwd als een schadelijke vorm van liegen. Aan de andere kant, een arts niet de waarheid vertelt over zijn patiënten 'gezondheid schrik bij zijn gezin te voorkomen, of een politieagent liggen om paniek te voorkomen is een nobele leugen.
Dwangmatig liegen; Sommige mensen hebben ook te lijden aan een stoornis bekend als dwangmatig liegen. Deze mensen, ook bekend als chronische leugenaars, het verwerven van een gewoonte van liegen en hebben ze de neiging te liggen in elke situatie. Liegen komt natuurlijk voor hen en ze vinden het bijna moeilijk om de waarheid te vertellen. Dwangmatig liegen is een stoornis die ontstaat uit de vroege adolescentie en men moet in de gaten houden op tekenen van dwangmatig liegen. Tevens dient te worden opgemerkt dat chronische leugenaars geen kwaad gemiddelde en de meeste van de tijd doen ze het per ongeluk. Dwangmatig liegen resultaten in gebroken relaties op elk niveau. Compulsieve liegen kan ook een onderliggende symptoom van een andere ernstige aandoening en men moet worden behandeld zo spoedig mogelijk. Therapie en begeleiding kan genezen dwangmatig liegen.
Zijn er ook vele andere redenen waarom doen mensen liegen. Vertelt een leugen als een grap of om iemand gek is een ongevaarlijk type liggen, ook bekend als een schertsend leugen. Het doorgeven van informatie zonder volledige kennis staat bekend als roddelen, maar het is ook een vorm van liegen. Soms zijn mensen niet willen aan het feit dat ze niet de waarheid te kennen en dus liggen ze te aanvaarden. Dit staat bekend als 'fabricage'.
Er zijn ook bepaalde manieren om te vertellen als iemand liegt om jezelf te blijven bewaken. Nu u een aantal van de redenen van liegen weet het, ik weet zeker dat je niet meer zal zijn verbijsterd met de vraag, waarom doen mensen liegen. Men moet akkoord gaan met de universele waarheid dat mensen zullen blijven liggen, of het nu goed of fout.

1 comment:

  1. Hallo vrienden, mijn naam is Andrea Maria, uit Stockholm - Zweden. Ik lees goede opmerkingen over je goede werk, ik ben heel blij voor jullie allemaal, want ik heb hetzelfde geluk gevonden in mezelf, slechts een paar weken geleden las ik een goed getuigenis op soortgelijke blogsite op mijn werkkantoor, een opmerking van een dame Jennifer uit Madrid zei dat een geweldige man uit de Africana-land genaamd Dr. Oduduwa zijn ex-vriendje na 12 maanden van uiteenvallen terug kon nemen. Ik was gemotiveerd, ik probeerde contact te leggen met dezelfde Oduduwa via:

    {Dr.oduduwaspellcaster@gmail. com}

    voor een dringende oplossing om mijn huwelijk voor ongeveer 2 jaar te herstellen, ben ik gescheiden geweest. Onmiddellijk stuurde ik een e-mail naar Dr. Oduduwa, ik kreeg een onmiddellijk antwoord, hij vertelde me dat hij me kon helpen, hij zei dat mijn zaak te gemakkelijk voor hem is omdat hij in de loop van de jaren soortgelijke zaken heeft opgelost. Ik heb het geprobeerd, omdat ik niets te verliezen heb bij het proberen. Hij vereiste foto-afbeeldingen en kocht kaarsen en ander spellingmateriaal dat nodig was voor een succesvol resultaat. Twee dagen geleden, dinsdagmorgen nadat het liefdesspel was geactiveerd, kreeg ik een telefoontje van de man van mijn ex-echtgenoot, hij sprak zo vriendelijk tegen me en verontschuldigde zich voor het breken met mij dat het het handwerk van de duivel was en hij vond het erg jammer, Ik vergeef hem en bedank hem voor zijn terugkeer. Het was schokkend en een grote verrassing. Ik kan me nooit voorstellen dat het zo snel zal werken tot gisterochtend mijn man thuiskwam om me te ontmoeten en onze twee geweldige kinderen, we zijn allemaal blij als een gezin.

    Dr. Oduduwa heeft geweldige magische spellingskracht om het volgende op te lossen: ...

    1) hou van spellen om spellen te winnen

    2) Re Reset Lost Love Spells set Lost Love Spells

    3) Echtscheidingen

    4) Echtgenoten van de echtgenote van de echtgenoot

    5) bindende spelling om voor altijd samen te leven

    6) Break-up spreuken

    7) Magische wortels en kruiden voor sterke opstanding en langdurige seks

    8.) Magische spelling wordt gepromoot in uw werkkring

    9) Magische spreuk om een ​​baby te krijgen. (vrouwelijke vrucht van de baarmoeder)

    noot Ik was wanhopig om mijn ex-liefdesman terug te krijgen, het werkt sneller, wanhopig op zoek naar een dringend resultaat om ware liefde en vrede in de huwelijksrelatie te herstellen om onmiddellijk contact op te nemen met Dr. Oduduwa. WhatsApp mobiel: +79268011965

    ReplyDelete