Thursday 2 February 2012

Hoe Word Famous

Niemand kan je leren, hoe om beroemd te worden of te worden wie dan ook. Alles wat u kan ooit is jezelf. Alles wat ik zeg zal kunnen worden, helpen duwen, dat dorst naar excellentie die sluimert in iedere persoon. De sleutel tot steeds beroemd om is het nastreven van excellentie in ieder vakgebied dat je werk inch Als de wens om te excelleren is er in jou, zal roem en fortuin te volgen. Kan zij eisen dat jaren van hard werken en geduld, maar als je uitblinken in uw gebied van belang, slechts een kwestie van tijd voordat u bekroond met roem.
Het verlangen om beroemd te zijn en erkend is de ambitie van bijna alle. Iegelijk van ons schatten zijn of haar momenten en seconden roem, onze momenten van glorie! In die momenten, wordt een nederige, onbekende wezen, slechts een statistiek, een gezicht verloren in een menigte die je is, bekend in de wijde wereld in! U als individu worden erkend voor iets dat je onderscheidt van de rest!
Elke persoon is uniek en speciaal. Iedereen van ons heeft iets dat nieuw is voor de wereld. Enig talent of een vaardigheid die is iets wat we van nature goed in! Dat talent, werkte aan met aanhoudende inspanningen, is uw aanspraak op roem. Dus, ik zou zeggen dat de vraag moet worden gesteld is niet 'Hoe word ik beroemd?'. Het is 'Hoe om te excelleren?' of 'hoe ik mezelf zijn?'.
Ik moet u waarschuwen voordat we gaan vooruit. Vergeet niet, roem is een wispelturige ding. Het is een tijdelijke gevoel van plezier en het is zeer verslavend. Het is gebaseerd op externe motivatie. Dus als je eenmaal aan wennen, wil je meer. Mensen hun toevlucht te gaan: ieder middel om eerst beroemd geworden, en vervolgens, om te verblijven beroemd! Sommigen verliezen zichzelf in grootheidswaan, maar sommige zelfvernietiging omdat ze niet kunnen uitstaan ​​krijgt genegeerd nadat ze in de kijker zo lang. Dus mijn punt is gericht op excellentie en niet op roem. Uitmuntendheid zal blijven en glans voor altijd door je lichaam van het werk, terwijl roem is relatief. Het is beter niet wennen aan of verslaafd zijn. Hier, in dit artikel zal ik u een aantal tips over hoe om beroemd te worden, op de juiste manier en op uw eigen voorwaarden, doen wat je het beste doen! Kunnen noemen tips uitblinkt.
Tips over hoe om beroemd te worden, er is geen specifieke formule naar roem, fortuin en succes. Echter er bepaalde tijd getest beginselen, die indien gevolgd zal u op de paden van glorie en roem.
Be Yourself, Dit is de enige Sure Shot formule een succes wordt en beroemd worden. De wereld wil niet een Al Pacino kloon, een tweede tarief Michelangelo of een tweede Marilyn Monroe, maar het zal van je houden, de echte u, in al zijn glorie, geloof me. Vergelijk jezelf niet met iemand. Develop en schimmels uw eigen stijl.Te vatten up, gewoon jezelf!
Durf risico; kansen knock zeer zacht en als je niet aandachtig onmiddellijk grijp hen, mag u nooit meer krijgen! Risico's durven nemen, als je wilt om beroemd te worden en succesvol.
Niet schelen wat andere mensen denken!; Alle beroemde mensen of succesvolle mensen hadden een ding gemeen. Ze luisterden naar hun innerlijke stem-en geloofde in zichzelf. Als Ralph Waldo Emerson heeft gezegd in zijn beroemde essay zelfredzaamheid, vermijd ik vader en moeder en vrouw en broer, toen mijn geniale me oproepen. Ik zou schrijven over de lateien van de deurpost, gril. Toen de genie in u oproepen, hem te vertrouwen met heel uw hart, niet luisteren naar iemand die je vertelt, dat je niet goed. Niet prooi vallen aan conformisme en uw talent voor beveiliging offer!
Genieten van het proces en worden persistente!; Zodra u begint je hart volgen, zal de eerste dagen moeilijk. Niemand zal meteen herkennen jou. Gelet talent is een ding, maar transformeren dat talent houdend echte werk kost tijd en geduld. Ongeacht wat er gebeurt, genieten van de proces-en hard werken! De resultaten zal uiteindelijk komen! Als u genieten van het proces en houd je ogen op de bal (om voetbal taal te gebruiken), zult u uw doel bereikt. U zal worden erkend voor wat je bent en krijg je het aandeel van roem!
Wees de beste!; Excellence is de sleutel tot eeuwige roem en glorie! Maak jezelf onmisbaar. Do wat u, met zoveel inzet-en liefde, jezelf erin verliezen. Uiteindelijk zal jij de beste op alles neemt u up! Herinneren wat Martin Luther King Jr zei Als een man wordt aangeroepen om een ​​straat veegmachine worden, moet hij sweep straten zelfs als Michelangelo geschilderd, of Beethoven gecomponeerde muziek, of Shakespeare schreef poëzie. Hij moet vegen straten, zodat ook dat alle hosts van de hemel en de aarde zullen onderbreken om te zeggen, hier woonde een groot straatveger, die deed zijn werk goed. Dat is het geheim van beroemd worden, excellentie!
over Hope deze tips, hoe beroemd te worden, heb u wat te eten te denken. Dit is mijn idee van hoe beroemd geworden. Je mag het oneens met u en mij zou gelijk kunnen hebben. Immers, het is allemaal over het volgen van je eigen gedachten. Ik hier afmelden, ik wens jullie al het beste op uw reis naar roem en glorie!

No comments:

Post a Comment